    From: Laphroaig <m...@v...pl>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: HD Sportster dla wysokiego faceta?
    Date: Sun, 03 May 2009 11:28:16 +0200

    Witka

    Od zeszlego sezonu szukam czegos nowego dla siebie. Obecnie jezdze na
    dragstarze i ten styl juz mnie znudzil. No i miotam sie miedzy jedna a
    druga skrajnoscia. Testowalem juz MT01, Warriora,V-RODa FJRa i ciagle
    nie wiem co bym chcial. Bo i to kusi i to neci. Dochodze do wniosku, ze
    trzeba miec 3 motocykle!
    Ale jako ze 3 nie bede mial to ciagle szukam czegos , czego nie bede
    chcial zmienic po sezonie. Aha, motocykl musi mi sie podobac a nie tylko
    spelniech funkcje uzytkowe.
    Ostatnio wypatrzylem w salonie hd sportstera Iron. Dotychczas sportstera
    omijalem szerokim lukiem, Wydawal mi sie malutki i malo atrakcyjny
    wizualnie. Jednak ten IRON robi zupelnie inne wrazenie! Po przerobce
    podnozkow (wysuniecie do przodu) moze to byc calkiem fajne moto.
    Zastanawiam sie tylko, czy dla faceta 182 cm wzrostu nie jest to zbyt
    maly motocykl? W polowie maja bede mial okazje sie nim przejechac ale
    emocjonalna przejazdzka tez nie odpowie mi na to pytanie. Wiec stad
    pytanie do bardziej doswiadczonych uzytkownikow tego rodzaju sprzetu.
    Nie chcialbym sie czuc i wygladac jak na psie :). Juz kiedys tak
    wygladalem jezdzac Virago :(.

    --
    pozdr
    Laphroaig