  • 11. Data: 2010-11-16 08:03:24
    Temat: Re: Grupowe naklejki
    Od: Michał Gut <m...@w...pl>

    >> ale w jakim mieście? :)
    >
    > Warszawa :)

    mam z 1 m kwadratowy:)
    a na powaznie to obserwuj powstania watku spotowego do ktorego zabieram sie
    jak pies do jeza
    przywioze ze soba arkusz i nozyczki:) bedziecie sobie wycinac:D

  • 12. Data: 2010-11-16 10:14:21
    Od: krzyss <k...@S...com>

    W dniu 2010-11-15 19:19, .Qzi pisze:
    > Widzial ktos, sa jeszcze gdzies? Daaaawno temu, kiedy wpadalem na grupe
    > regularnie byly, a czy sa jeszcze? :)
    >
    > Pozdrawiam!

    Odezwij sie na priv :)

    --
    ===-----== krzyss vel Qkill ==-----===
    ----===---- www.krzyss.com ----===----

  • 13. Data: 2010-11-16 17:58:28
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-11-15 22:50, LEPEK pisze:

    > Może to zabrzmi nieco górnolotnie, ale - jak widzisz - naklejka
    > zobowiązuje do trzymania jakiegoś poziomu :)

    Eeee tam. Jak praktyka pokazuje nie zależy to od posiadania lepki,
    tylko od indywidualnego poziomu człowieka. Niestety wyczyny wcale
    nie tak małej liczby osób często rzutują na postrzeganie innych
    z takim samym emblematem na pojeździe - pms nie jest tu jakoś
    specjalnie uprzywilejowany, centomania dla przykładu wyczynia
    dużo 'ciekawsze' hołubce ;) Wiele osób właśnie z tych powodów
    rezygnuje z oklejenia samochodu.

    > Bez naklejki możesz sobie
    > nawywijać bezkarnie wiele, ale z takim trójkącikiem jak cię ktoś
    > przyuważy... ;)

    W teorii - tablice, samochody, funkcje i same zachowania jednak
    'zdradzają' ludzi... Tak głupio wpadł np. przewodniczący Rady Szkoły
    w gimnazjum u moich latorośli, czy też wiele lat temu dyrektor
    mojego liceum. Ten dzieciaków regularnie "kulturalnie" "omijał"
    poranny korek w którym inni kulturalnie stali, po czym pewnego dnia
    na oczach rodziców odwożących latorośle radośnie w miał okazję być
    doświadczonym przez policję, która jakby nie patrzył zrobiła mu
    wstyd przy wszystkich (oczywiście znajdziesz tu na grupie i nie
    tylko lobby, które stwierdzi, że to żaden wstyd). Ten mój na oczach
    chyba połowy liceum (rano, 8) był łaskaw przechodzić na czerwonym
    przez jezdnię (dwa razy po 3 pasy w każdą stronę) i wpadł wprost
    w objęcia milicjanta (albo ormowca, nie pamiętam) i jeszcze stwierdził,
    że on jest dyrektorem, więc o co chodzi... Na nic były te pogadanki
    o bezpieczeństwie ;) Ludzie takie rzeczy długo pamiętają i jak
    widać brak naklejki niczego nie gwarantuje ;)

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 14. Data: 2010-11-16 18:51:07
    Od: ".Qzi" <k...@g...com>

    Użytkownik Michał Gut napisał:

    > mam z 1 m kwadratowy:)
    > a na powaznie to obserwuj powstania watku spotowego do ktorego zabieram
    > sie jak pies do jeza
    > przywioze ze soba arkusz i nozyczki:) bedziecie sobie wycinac:D

    Super :)
    Mam nadzieje, ze 1 metr nalepki "wewnetrznej" :P

    Pozdrawiam!