  • Data: 2017-12-17 21:38:45
    Temat: Google Maps a Naviexpert
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl> szukaj wiadomości tego autora

    Jako że odnowiłem sobie licencję Naviexperta po kilkumiesięcznej męce z GM
    (wątpliwe trasy, czasy nierzeczywiste), a jechałem trasą Lubawka->Wrocław,
    odpaliłem sobie na starcie obie navi i porównuję.

    NE - we Wrocławiu będę o 19:20
    GM - będę ok. 20:00, przy czym od razu ściąga w Lubawce w jakieś boczne dróżki
    (niestety nie dojrzałem całej trasy, ale było sporo czerwonego po drodze).

    Jadę jednak z NE do Kamiennej Góry - lekko ślisko, ale puściutko (w GM trasa na
    żółto cokolwiek to znaczy) i bez żadnych przeszkód.

    NE przed Kamienną aktualizuje trasę, czas dojazdu do Wrocławia powoli wydłuża
    się do ok. 19:32 i spycha mnie w lokalne dróżki i wylatuję na DK5 dopiero na
    nowym rondzie pod Dobromierzem.

    Do Wrocławia dojeżdżam punkt o 19:37.