  • 21. Data: 2013-01-11 15:33:40
    Temat: Re: GoClever_Fone_500
    Od: "Q" <n...@s...org>

    Użytkownik "Trybun" <i...@y...com> napisał w wiadomości
    news:kcovod$cjj$5@node1.news.atman.pl...

    > Oj, to go raczej dyskwalifikuje, już w przedbiegach.. A gdzie o tym
    > wyczytałeś?

    http://goclever.com/pl/pl/goclever_fone_500#specific
    ation

    Sieć
    GSM 850MHZ/900MHZ/1800MHZ/1900MHZ // UMTS 850MHZ/2100MHZ HSPA cat.8

    A tak fajnie sie zapowiadal :)

  • 22. Data: 2013-01-11 21:20:01
    Od: the_foe <t...@w...pl>

    W dniu 2013-01-10 22:04, Trybun pisze:
> [...]
    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

    7391.html?i=0

    > Nawet trochę podobny do mojego tabletu. Nigdzie jednak nie znalazłem
    > fotki z jego menu w położeniu poziomym.. Zwłaszcza interesowałoby mnie
    > to jak wygląda klawiatura w takim położeniu, bo w Google Play raczej
    > ciężko o dobrą darmową klawiaturę..

    zainstaluj swype - zapomnisz o telefonie w ulozeniu poziomym (w celu
    zwiekszenia rozstawu i wielkosci klawiszy)

    --
    the_foe

  • 23. Data: 2013-01-12 13:41:49
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-11 21:20, the_foe pisze:

    GPS/Telefony_i_Smartphone/GoClever_Fone_500.html

    > zainstaluj swype - zapomnisz o telefonie w ulozeniu poziomym (w celu
    > zwiekszenia rozstawu i wielkosci klawiszy)

    Dzięki za info, ale za dużo z tym komplikacji - najpierw pobranie
    instalatora ważącego 17 MB!!!, później ostrzenia tabletu przed
    instalowaniem nieautoryzowanego oprogramowania, na koniec konieczność
    zakładania konta na stronie swape.. Ale zainspirowany Twoim postem
    postanowiłem sie dobrze rozejrzeć w Google Play za jakąś sensowna
    klawiaturą, no i znalazłem - "Perfect keyboard free", pewnie nie jest
    najlepszy program tego typu w Google Play, ale ma to co jest mi
    potrzebne - nie dziesiątki "skórek" zmieniających wygląd, a możliwość
    zmiany rozmiaru klawiszy.

  • 24. Data: 2013-01-12 13:43:23
    Od: Trybun <i...@y...com>

    W dniu 2013-01-11 15:33, Q pisze:

> [...]
    ation

    > Sieć
    > GSM 850MHZ/900MHZ/1800MHZ/1900MHZ // UMTS 850MHZ/2100MHZ HSPA cat.8

    Fakt, już go prawie kupiłem..:-) Może ten jego bliźniak z ekranem 4,5"
    będzie obsługiwał pasmo umts 900mhz. No i może bedzie lżejszy. Bo te
    prawie 200 gram to jak dla mnie trochę za dużo. Do zaakceptowania, ale
    wolałbym lżejszy.

  • 25. Data: 2014-01-05 15:45:11
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2013-01-08 11:38, Q pisze:

    > Niezle - od kiedy na rynku mozna dostac telefon z GPS+GLONASS?

    O dawna (cokolwiek to znaczy :)) Pierwsze chyba były Xperie.