eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmGdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań? › Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań?
    From: Przemysław Adam Śmiejek <n...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: Gdzie przedpłacany numer z aktywnym włączaniem przekierowań?
    Date: Fri, 04 Jan 2013 21:59:58 +0100

    Cześć,

    mam w tej chwili telefon przedpłacany w mBank mobile. Mam jednak drugi w
    Oranże. Nie chce mi się nosić dwóch, ale moc ludzi zna numer z mBanku.
    Niestety w mobile nie ma możliwości przekierowania rozmów.

    Czy jest jakaś sieć z przedpłacanymi numerami, gdzie mógłbym przenieść
    numer z mBanku i móc przekierowywać je na numer z Oranże?

    A może da się w ogóle przenieść go do jakiegoś operatora VoIP i u tego
    operatora zestawić przekierowanie?

    --
    Przemysław Adam Śmiejek