  • Data: 2012-05-21 15:26:02
    Temat: Gdzie najtaniej na komorki i stacjonarne?
    Od: "Darudee" <B...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W tej chwili mam umowe na czas nieokreslony na telefon z tpsa.
    W ramach abo za jakies 100 pln mam iles tam minut na stacjonarne. W zwiazku
    z tym zastanawiam sie czy tego nie zmienic.

    Ostatnio coraz wiecej reklam zacheca:
    za ok. 80 pln rozmowy na stacj, kom, i zagranice bez ograniczen - FUNPACK
    ORANGE?
    za ok. 80 pln rozmowy na stacj i kom bez ograniczen - ORANGE
    pewnie podobne oferty ma tez NETIA.

    Czy faktycznie za ok. 80 pln ma sie nieograniczone rozmowy na stacjonarne i
    komorkowe? Nie ma haczykow?
    A moze lepiej sobie wziac jakis internet i tel. voip? Ale taki zeby byla
    zwykla sluchawka i klawiatura na nim.