  • 1. Data: 2017-07-04 18:13:17
    Temat: Gdzie kupię taką obudowę? :-)
    Od: z <...@...pl>

    http://allegro.pl/koparka-kryptowalut-ethereum-btc-e
    th-24h-rx-570-i6868900307.html#thumb/2

    Niekoniecznie do koparki.
    Mam obecnie toś takiego zrobionego amatorsko. Znaczy połówkę tego co na
    zdjęciu. Ciasne mieszkanie wiecie rozumiecie :-)

  • 2. Data: 2017-07-05 09:54:44
    Temat: Re: Gdzie kupię taką obudowę? :-)
    Od: "marfi" <marfi @bb.onet.pl>

    Użytkownik "z" <...@...pl> napisał w wiadomości
    > http://allegro.pl/koparka-kryptowalut-ethereum-btc-e
    th-24h-rx-570-i6868900307.html#thumb/2

    Jeżeli opłaca się sprzedawać takie urządzenia zamiast na nich zarabiać
    oznacza, że zakup jest nieopłacalny :)

    --
    marfi

  • 3. Data: 2017-07-05 13:54:21
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-05 o 09:54, marfi pisze:
    > Jeżeli opłaca się sprzedawać takie urządzenia zamiast na nich zarabiać
    > oznacza, że zakup jest nieopłacalny :)

    Ale mnie się rozchodzi o ten kawał metalu na którym się trzymają te
    drogocenne GPU :-)

    Chociaż... podobno tort jest tak duży że na różne sposoby go można
    ugryźć :-)

  • 4. Data: 2017-07-05 14:17:15
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-04 o 18:13, z pisze:
> [...]
    > Mam obecnie toś takiego zrobionego amatorsko. Znaczy połówkę tego co na
    > zdjęciu. Ciasne mieszkanie wiecie rozumiecie :-)

    O choćby tu:
    https://pl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiati
    ve_id=SB_20170705041616&SearchText=gpu+chassis

  • 5. Data: 2017-07-05 15:12:49
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-07-05 o 14:17, nadir pisze:
    > O choćby tu:
    > https://pl.aliexpress.com/wholesale?catId=0&initiati
    ve_id=SB_20170705041616&SearchText=gpu+chassis

    Może wyraziłem się zbyt ogólnie? :-)
    Chodzi mi o dokładnie taki kawał blachy jak na obrazku :-)

  • 6. Data: 2017-07-05 16:27:29
    Od: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>

    W dniu 2017-07-05 o 15:12, z pisze:

    ve_id=SB_20170705041616&SearchText=gpu+chassis

    > Może wyraziłem się zbyt ogólnie? :-)
    > Chodzi mi o dokładnie taki kawał blachy jak na obrazku :-)

    Takie szkielety jak z aliexpresu są i na allegro, nawet taniej.
    Tego co ty szukasz nie spotkałem, wygląda jak element do racka.
    Czyli chcesz zainstalować u pracodawcy w szafie. Jak nie zapłacisz
    za prąd powinno być opłacalne. :-)

    Pozdrawiam

  • 7. Data: 2017-07-05 16:45:39
    Od: nadir <n...@h...org>

    W dniu 2017-07-05 o 15:12, z pisze:

    > Może wyraziłem się zbyt ogólnie? :-)
    > Chodzi mi o dokładnie taki kawał blachy jak na obrazku :-)

    To konkretnie z obrazka, to jest rzemiosło i cepelia. Dwa kawałki blachy
    powycinane jakąś maszynką CNC, pomalowane proszkowo i skręcone śrubami.

    Ale przecież możesz zapytać sprzedawcę z Allegro czy Ci samego stelaża
    nie opyli.

  • 8. Data: 2017-07-05 18:15:56

    W dniu 2017-07-05 o 16:45, nadir pisze:
    > Ale przecież możesz zapytać sprzedawcę z Allegro czy Ci samego stelaża
    > nie opyli.

    Sądzę że nie sprzeda ale spróbować warto :-)

  • 9. Data: 2017-07-05 18:19:02

    A co do prądu ;-) to nie w moim stylu :-)
    Po prostu mam dokładnie tyle miejsca na biurku za monitorem.
    A moje obecne rękodzieło ;-) drażni domowników :-)