  • Data: 2014-12-07 14:18:36
    Temat: Gdzie kupić taki przełącznik?
    Od: Marek Wodzinski <m...@O...mamy.to> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Od jakiegoś czasu powraca mi temat przełącznika 3 pozycyjnego
    chwilowego. To co można znaleźć na ebayu pod 'momentary switch', to co
    jest w naszych sklepach pod przełącznikami kołyskowymi i innymi już mam
    z grubsza obadane, ale wszystko jest za duże, albo cena jest z kosmosu
    (i nadal nie do końca jest to czego szukam).

    Dzisiaj znalazłem coś co byłoby idealne dla mnie. Na zdjęciu są to
    przełączniki po lewej stronie wystające za płytkę:
    http://majek.mamy.to/tmp/avrdso.jpg

    Komuś przychodzą do głowy jakieś słowa kluczowe do znalezienia tego?
    Albo kategoria w jakimś sklepie (nie wspominając o konkretnych linkach:-) )?

    Pozdrawiam

    Marek
    Jean-Baptiste Emmanuel Zorg