-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!opal.futuro.pl!news.task.gda.pl!not-for
-mail
From: Jan45 <j...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Gdańsk, skrzyżowanie Słowackiego z Potokową: Kto wymyślił takie
ustawienie sygnalizacji?
Date: Tue, 05 Jun 2012 16:49:30 +0200
Organization: Dom Chałupa
Lines: 31
Message-ID: <jql69p$lec$1@news.task.gda.pl>
Reply-To: j...@w...pl
NNTP-Posting-Host: 193-34-0-109.chelmnet.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.task.gda.pl 1338907769 21964 193.34.0.109 (5 Jun 2012 14:49:29 GMT)
X-Complaints-To: a...@n...task.gda.pl
NNTP-Posting-Date: Tue, 5 Jun 2012 14:49:29 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:10.0.2) Gecko/20120216
Thunderbird/10.0.2
X-Antivirus: avast! (VPS 120605-0, 2012-06-05), Outbound message
X-Antivirus-Status: Clean
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2453500
[ ukryj nagłówki ]Łyżka dziegciu w beczce miodu, czyli skręt w Potokową
po uruchomieniu Nowej Słowackiego.
Jadę Słowackiego z zamiarem skrętu w lewo, w Potokową.
Teraz, kiedy Nowa Słowackiego jest przejezdna, jedzie
się szybko i bez korków, ale do czasu. Korek zaczyna
się przed rondem De La Salle, dla skręcających w lewo.
Niezależnie od pory dnia czekam tutaj co najmniej dwie,
a najczęściej trzy-cztery zmiany świateł. I się denerwuję,
bo pamiętam, że miesiąc temu było w tym miejscu lepiej.
A jak jest teraz? Przed rondem są cztery pasy, a każdy
ma swoją sygnalizację. Okazało się, że to nie przypadek,
bo nie zmieniają się jednakowo. Dla trzech pasów, czyli
do jazdy na wprost i dla skręcających w prawo światła
są synchroniczne. Ale dla chcących skręcić w lewo
zielone zapala się całe pół minuty później. Dlaczego?
Czy ktoś wie? Rondo jest duże, dwa pasy wokół. Przez
dodatkowe pół minuty przejechałoby co najmniej dodatkowych
pięć samochodów. I stanęłyby sobie, bo miejsce tam jest,
i poczekały na światło pozwalające zjechać w Potokową.
A tymczasem dano im czasu tyle, że na jednym zielonym
przejeżdża jakieś cztery-pięć samochodów. O co tu chodzi?
Jaki jest tego cel? Komunikowano w mediach, że nad tym
pracują. Ale efekty mizerne jakieś. Czyżby nadzorował to
jakiś pociotek decydenta? Bez kwalifikacji, ale z plecami?
Może po prostu wrócić do tego co było? Do lepszego,
choć wtedy nie było obecnego automatu, który podobno
sam się uczy.
Jan
Najnowsze wątki z tej grupy
- Akwarium w aucie
- światła znów wlączyli
- nie lekceważ termostatu
- Autocom CAN CDP+ wysokie kody błędów
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
Najnowsze wątki
- 2024-12-16 Akwarium w aucie
- 2024-12-16 Warszawa => Account Manager - Usługi rekrutacyjne <=
- 2024-12-16 Warszawa => Expert Recruiter 360 <=
- 2024-12-16 Gdańsk => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2024-12-16 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-12-16 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-16 Białystok => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Po
- 2024-12-16 Warszawa => Programista Microsoft Dynamics 365 Business Central <=
- 2024-12-16 Wrocław => Konsultant wdrożeniowy Comarch XL/Optima (Księgowość i
- 2024-12-16 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-16 Lublin => Inżynier Serwisu Sprzętu Medycznego <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-12-16 odpowiedzialnosc powodz
- 2024-12-16 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-12-16 Gdańsk => Head of International Freight Forwarding Department <=