  • 1. Data: 2010-05-20 15:54:17
    Temat: Gdańsk - Gorzów Wlk
    Od: MM <k...@g...pl>

    Cześć

    Mam pytanie do osób które poruszają się tą trasą, Gdańsk - Gorzów Wlk

    Czy lepiej zjechać z autostrady z Swarożynie i dalej przez Wałcz, czy
    jednak jechać do końca autostradą, później na Bydgoszcz i dalej do G.W. ?

    Czasowo dłużej kilka minut druga opcja i z 50km więcej.

  • 2. Data: 2010-05-20 19:19:30
    Temat: Re: Gdańsk - Gorzów Wlk
    Od: "Leszek Kowalski" <k...@o...pl>

    Użytkownik "MM" <k...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > jednak jechać do końca autostradą, później na Bydgoszcz i dalej do G.W. ?
    >
    > Czasowo dłużej kilka minut druga opcja i z 50km więcej.

    Wg mnie lepiej jechać 22-ką. Droga jest w miare dobrym stanie, wiosek też za
    wiele nie ma. Jedynie w okolicach Człuchowa trzeba uważać na śmietniki,
    fotoradary i inne wymysły Straży Gminnej.

    --
    pozdrawiam
    Leszek Kowalski