    From: MM <k...@g...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Gdańsk - Chamonix
    Date: Fri, 09 Mar 2012 11:34:27 +0100

    Udaję się w kierunku Francji, a dokładniej pierwszy punkt to Chamonix z
    Gdańska

    Jak zwykle jest kilka tras:

    Przez Chojnice, okolice Szczecina lub przez Gorzów Wlkp i później na Berlin
    Przez Słupsk, Koszalin, Szczecin
    ewentualnie, Autostradą A1, później Bydgoszcz, Poznań (czy jest tam
    autostrada do niemiec, coś mi się obiło o uszy że ostatnio otwierali) lub
    też do Torunia, później Inowrocław, Poznań

    Czasy przejazdu dość podobne, ważne dla mnie żeby spokojnie jechać, bez
    ciągłego wyprzedzania różnej maści ciężarówek.

    Kolejna sprawa, czy warto objechać Szwajcarię i zaoszczędzić ok 150zł na
    winiecie, czas jazdy z DE do FR by był ok ponad 1 godzinę dłuższy.

    Z góry dzięki za podpowiedzi.