-
1. Data: 2006-06-19 17:26:17
Temat: GTS/Energis - support = dezinformacja.
Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>
Dzisiaj kolejny raz zaliczyłem pad łącza... Zgłosiłem grzecznie na
support, po 2-3h oddzwonił pan (niestety nazwiska nie zapisałem)
informuje mnie, iż były planowane prace, ale system nie wygenerował
prawidłowo listy klientów którzy mieli zostać poinformowani... I OK, ale
średnio miły pan dodał, iż prace były we... Wrocławiu... Coś mi się nie
podobało... Zadzwoniłem do kolegi który ma i GTS i Energis we Wrocławiu
czy była u niego jakaś przerwa i co? Przerwy nie było...
Rozmawiałem z innym klientem który też w Częstochowie zaliczył pad i
jemu powiedziano prawie to samo.... Prawie, gdyż powiedziano o pracach w
Krakowie...
To z dzisiaj... Z zeszłego tygodnia awaria trwająca ponad 7h po
15minutach od padu dzwoni monitoring że nam "zwisła radiolinia" i proszą
o jej restart... Tylko ja 5 minut wcześniej dowiedziałem się, że leży
cały węzeł Częstochowa i Zawiercie...
Oczywiście nikt nie wie kiedy awaria może być usunięta, więcej można
dowiedzieć się z supportu TKT...
Podobnie pad 2 tygodnie temu, mnie powiedziano "pad klimy" inny klient
"uszkodzenie karty" - nawet nie potrafią ustalić wspólnej wersji
uszkodzania...
O moich bojach i jakością usług GTS/Energis można sobie poczytać tutaj w
następujących wątkach:
"Nowa strona GTS"
"TKT kolejna porażka"
Można też poczytać posty "crazy bejbi" i "SoR" o jakości usług
oferowanych przez GTS/Energis.
Do listy padów w tym miesiącu mogę sobie dopisać:
2006/06/19 05:59:08 BGP: %ADJCHANGE: neighbor XXX Down Peer closed the
session
2006/06/19 06:17:12 BGP: %ADJCHANGE: neighbor XXX Up
W zeszłym tygodniu rozmawiałem przez telefon z dyrektorem NOC GTS i
wiem, że ta grupa jest czytana przez nich - chyba tylko pisząc o podłej
jakości uda się GTS zmusić do prac nad poprawą jakości - bo na dzień
dzisiejszy Neostrada i DSL tepsiane mają duuuuużo lepszą niezawodność.
Bardzo, bardzo niezadowolony klient GTS/Energis w węźle Częstochowa
-
2. Data: 2006-06-19 17:40:35
Temat: Re: GTS/Energis - support = dezinformacja.
Od: Marcin Kowalczyk <k...@u...to.bo.spam.jest.fuj.kowalma.com>
Marcin Kowalczyk napisał(a):
> Dzisiaj kolejny raz zaliczyłem pad łącza... <cut>
zapomniałem dodać, iż po telefonie support stwierdził, iż według
monitoringu łącze pracowało...
Pozostawiam to bez komentarza...