  • 21. Data: 2012-05-27 23:15:37
    Temat: Re: GTR 1400 poszukiwany
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-27 21:22, Monster pisze:
    > Niemce,na Mobile.eu masz z 80szt do 20kkm,Sprowadzić możesz przecież sam.

    Pisal ze mu sie nie chce. Woli czekac na zajebiste oferty.
    Generalnie zenua.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C + Buell XB12X

  • 22. Data: 2012-05-27 23:18:32
    Od: "maciek&dorotka" <m...@a...eu>

    On 27 Maj, 23:15, Kuczu <q...@g...com> wrote:

    > Pisal ze mu sie nie chce. Woli czekac na zajebiste oferty.
> [...]

    nie ,,mi się nie chce'' tylko pracuję. Wiem, że ciężko to zrozumieć,
    ale w ciągu najbliższego miesiąca nie mam opcji wyrwać się na 2 dni.
    Dlatego grzecznie pytam. To jakiś problem?

  • 23. Data: 2012-05-27 23:19:51
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 05/27/2012 11:15 PM, Kuczu wrote:

    > Pisal ze mu sie nie chce. Woli czekac na zajebiste oferty.
    > Generalnie zenua.

    Myślę, że nie ma co narzekać. Dobrze, że nie szuka tego GTR-a z
    przebiegiem do 2 kkm a najlepiej do 50 km znaczy się droga z salonu do
    domu...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 24. Data: 2012-05-27 23:40:25
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-27 23:19, AZ pisze:
    > Myślę, że nie ma co narzekać. Dobrze, że nie szuka tego GTR-a z
    > przebiegiem do 2 kkm a najlepiej do 50 km znaczy się droga z salonu do
    > domu...

    Optimum to tak z 1000 km przejechanych przez świeżego emeryta (bo przy
    docieraniu dobrze jest jednak czasami trochę bardziej odwinąć). :)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 25. Data: 2012-05-27 23:42:20
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-27 23:18, maciek&dorotka pisze:

    > Dlatego grzecznie pytam. To jakiś problem?

    To nie moj problem. Ja mam motocykli pod dostatkiem.

  • 26. Data: 2012-05-27 23:43:26
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    W dniu 2012-05-27 23:19, AZ pisze:

    > Myślę, że nie ma co narzekać. Dobrze, że nie szuka tego GTR-a z
    > przebiegiem do 2 kkm a najlepiej do 50 km znaczy się droga z salonu do
    > domu...

    Kto szuka nie bladzi.

  • 27. Data: 2012-05-28 10:40:22
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-27 23:19:51 +0200, AZ <a...@g...com> said:

    > Myślę, że nie ma co narzekać. Dobrze, że nie szuka tego GTR-a z
    > przebiegiem do 2 kkm a najlepiej do 50 km znaczy się droga z salonu do
    > domu...

    A żeśta się przyjebali jak do gimnazjalisty z sikacza. Chłopak zadał
    proste pytanie czy ktoś ma na sprzedaż, nie macie, to po co klepać w
    kibord bez sensu? Poszuka se bezowocnie miesiąc czy dwa, to sam
    zmądrzeje. Albo akurat się mu pofarci.

    de Fresz

  • 28. Data: 2012-05-28 10:54:55
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 10:40, de Fresz pisze:
    > A żeśta się przyjebali jak do gimnazjalisty z sikacza. Chłopak zadał
    > proste pytanie czy ktoś ma na sprzedaż, nie macie, to po co klepać w
    > kibord bez sensu?

    Bo proste (pytanie) nie implikuje z "sensowne". Pytanie jest pozbawione
    sensu, więc tak sobie klepiem, też bez sensu, w te klawisze.
    Od-tego-ten-forum-chyba-jest?

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!

  • 29. Data: 2012-05-28 11:02:57
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2012-05-28 10:54:55 +0200, "$heikh el $hah"
    <s...@g...com> said:

    > Bo proste (pytanie) nie implikuje z "sensowne".

    I zabierając głos, a nie mając nic sensownego do powiedzenia, próbujesz
    coś komuś udowodnić?

    > Pytanie jest pozbawione sensu, więc tak sobie klepiem, też bez sensu,
    > w te klawisze.

    Tobie to już tak w nawyk weszło, że nie piszesz inaczej.

    > Od-tego-ten-forum-chyba-jest?

    Spytaj Newroma, on się zna z adminem.

    de Fresz

  • 30. Data: 2012-05-28 11:58:43
    Od: "$heikh el $hah" <s...@g...com>

    W dniu 2012-05-28 11:02, de Fresz pisze:
    > Tobie to już tak w nawyk weszło, że nie piszesz inaczej.

    Zmień moto na mniej narowiste, bo Ci chyba poślady w czasie jazdy spina,
    a później, na forumach, zapominasz je luzować. ;)

    --
    $heikh el $hah
    I am the Energizer Bunny!