  • 11. Data: 2011-11-23 05:22:40
    Temat: Re: GSM prepaid
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    > Kasprowy, ale nie SMOK. Smoki leżą ze dwa metry niżej.

    No to moje urządzenie leży dwa metry niej od twojego ;-)

    Również sprzęt z IMGW?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 12. Data: 2011-11-23 10:50:56
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Smolnik napisał:

    > No to moje urządzenie leży dwa metry niej od twojego ;-)
    >
    > Również sprzęt z IMGW?

    Nie "z", tylko dla.

    --
    Jarek

  • 13. Data: 2011-11-23 11:22:09
    Od: Michał Smolnik <m...@f...pl>

    > Nie "z", tylko dla.

    Wcześniej "dla", po podpisaniu protokołu odbioru już "z"...

    Przypuszczałem że IMGW, bo tam niewiele więcej jest.

    Ja dla SMOKA projektowałem kontroler komunikacji a potem zjeździłem pół
    Polski uruchamiając infrastrukturę komunikacyjną. W tym roku wszedłem
    sobie z synem na Luboń od Tenczyna (tak jak kilka lat temu z plecakiem
    narzędzi) - antena mojego systemu jeszcze wisi.
    Masz kontakty z IMGW? Działa jeszcze ta sieć radiowa, czy pozostali
    tylko przy GSM?

    Pozdrawiam,
    Michał

  • 14. Data: 2011-11-23 12:32:52
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Michał Smolnik napisał:

    > Wcześniej "dla", po podpisaniu protokołu odbioru już "z"...

    To wszystko może być dużo bardziej skomplikowane (reszta poszła mailem).

    --
    Jarek