  • Data: 2009-10-03 08:24:47
    Temat: GPRS w Plusie w k750i
    Od: jijomo <l...@u...op.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.
    Ktore z ustawien dostepnych na stronie
    http://www.plus.pl/oferta_dla_firm/plus_abonament/te
    lefony/konfiguruj_telefon_przez_internet/?idx=805228
    nalezy wybrac, aby w k750i przegladac strony internetowe za pomoca Opery
    Mini, korzystac z mobilnego GMaila, Google Maps, GG oraz odbierac i
    wysylac MMSy?
    Mialem to skonfigurowane tak, ze dzialalo, ale wydawalo mi sie, ze
    pobiera mi za duzo danych (sprawdzenie poczty w GMailu zzeralo 100 kB, a
    sama aplikacja GMail twierdzila, ze kilka), wiec pousuwalem wszystkie
    profile, ktore mialem (a bylo ich 3) i probowalem zainstalowac ktorys z
    tych z powyzszej strony, ale jakos zaden nie chce dzialac.
    Mam wylaczony Roaming i wlaczony GPRS/MMS.
    Na tej stronie dostepne sa takie profile:

    * sek750i intc - ustawienia int csd dla K750i
    * sek750i intg - ustawienia int gprs dla K750i
    * sek750i mms - ustawienia mms dla K750i
    * sek750i video - ustawienia video dla K750i
    * sek750i wapc - ustawienia wap csd dla K750i
    * sek750i wapg - ustawienia wap gprs dla K750i

    Z gory dzieki za odpowiedzi.
    pzdr. jijomo