  • 11. Data: 2009-02-13 10:09:25
    Temat: Re: Jak motocyklisci odczytuja znaki drogowe
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "(pj)" <p...@w...pl> wrote in message
    news:gn3fuo$6nf$1@inews.gazeta.pl...

    > Łopatologicznie?
    >
    > Proszszsz...
    >
    > Znaną kwestię "there is no spoon" z filmu "Matrix" porównałbym do innej
    > znanej z kina polskiego kwestii: "Londyn?! Nie ma takiego miasta: Londyn!
    > Jest Lądek Zdrój". Ponieważ tak został zabawnie opisany znak "koniec
    > autostrady" - można przypuszczać, że interpretacja brzmi następująco: "nie
    > ma czegoś takiego jak koniec autostrady", tym bardziej że poprzedni opis
    > mówi: "nie ma czegoś takiego jak autostrady (w ogóle)"
    >
    > Łapiesz...?

    Wyrazenie stalo sie idiomem na fali kultu "Matrixa"
    http://www.donnarose.com/Spoon.html
    Myslenie niezalezne, pozbawione narzuconych ograniczen. Czyli wiele
    interpretacji. Czyli Twoja jest jak najbardziej, z tym ze poza Polska nikt
    tego nie zrozumie. To jak jest, k*(%a, w koncu z ta lyzeczka i pudeukiem
    (pisownia celowa by nie wyszedl pudelek) ;)

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    & 7/4 majtasow ST 955

  • 12. Data: 2009-02-13 10:13:36
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "(pj)" napisał:
    > Łopatologicznie?
    > Proszszsz... [...] Łapiesz...?
    > Zaniemaco.

    Danke, danke. Nie pamiętałem. Film widziałem jak tylko pokazali, czyli dość
    dawno.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 13. Data: 2009-02-13 12:34:08
    Od: "Monster" <a...@o...pl>

    Użytkownik "Kwaq" napisał w wiadomości

    > Jak w Matrixie. Nie mozna wygiac lyzki, bo lyzki nie ma.
    > A u nas autostrada nie moze sie konczyc, bo autostrad nie ma ;)

    W Matrixie też się nie moze skończyć, zbudowali do filmu autostradę w
    kółko:-)

    Tomek
    BMWR1100S
    Dniepr MT10 koszowiec