    From: Zbigniew Cofała <a...@s...pl>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia
    Subject: FreePBX i konfiguracja
    Date: Tue, 06 Dec 2011 15:13:58 +0100

    Taki problem mam: Mam dwie centralki na FreePBX-ie, w jednej mam numery 1XX
    w drugiej 2XX, zestawione trunki pomiędzy nimi i outbound route'y - działa,
    można dzwonić. Ponaddto na tej z numerami 1XX jest zrobiony IVR, który,
    kiedy się do niego wdzwonimy prosi o podanie numeru wewnętrznego i po jego
    wprowadzeniu, dzwoni ten wewnętrzny. Problem jest tylko taki, że działa to
    tylko na numery 1XX a ja chciałbym jeszcze na na 2XX które są na tej drugiej
    centrlace... Ma ktoś jakiś pomysł jak to ugryźć? Wiem że można to generalnie
    zrobić za pomocą DISA ale tego wolałbym uniknąć z powodów bezpieczeństwa.

    --
    Zbigniew[at]Cofala[dot]com
    http://turox.pl