  • 11. Data: 2012-12-31 17:38:45
    Temat: Re: Format obrazu
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Mon, 31 Dec 2012 17:31:02 +0100, "J.R." <j...@g...pl> wrote:

    >Może i tak, chociaż chyba by napisał coś o set top boxie?

    "Moje pytanie dotyczy obbioru kanałów cyfowo nadawanych, zarówno SAT
    jak i naziemnych."

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 12. Data: 2012-12-31 18:19:31
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.R." <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

    > A jeśli bezpośrednio do tv, to się dziwię - set top boxy od naziemnej tv
    > cyfrowej na ogół mają rozmaite ustawienia i dają się skłonić do
    > automatycznego dopasowania formatu.

    Jeszcze nigdy nie widziałem aby jakiekolwiek urządzenie zawsze prawidłowo
    określało automatycznie format obrazu.
    Najbardziej wkurzają mnie takie, które próbują, np. poprzez jego
    porozciąganie do pełnego ekranu.

  • 13. Data: 2012-12-31 18:37:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Kamil" <k...@n...pl> wrote:

    > Co mianowicie można poprzestaiwać? Naziemne mam dobrze, tyle że muszę ręcznie
    > wybierać 4:3, czy 16:9.

    Cyfrową?

    Natomiat Tuner Sat mam przez magnetowid (modulator) i
    > wejście antenowe telewizora, czyli z poziomu telewizora jest to juz analog.

    To już nie jest analog, to jest miazga.

    Sorry, chyba nikt Ci nie pomoże oprócz samego Ciebie.

  • 14. Data: 2012-12-31 19:12:45
    Od: "J.R." <j...@g...pl>

    Cavallino pisze:

    > Jeszcze nigdy nie widziałem aby jakiekolwiek urządzenie zawsze
    > prawidłowo określało automatycznie format obrazu.

    Telewizor philips w trybie auto w połączeniu z dekoderem upc ma problemy
    tylko wtedy, gdy nadawca błędnie identyfikuje swój program jako 16:9,
    podczas gdy jest 4:3.
    No ale to nie może być mądrych...

    --
    J.R.

  • 15. Data: 2012-12-31 19:44:06
    Od: Maciej Bebenek <m...@t...waw.pl>

    "Cavallino" <c...@k...pl> wrote:

    > Masz rację, wydaje Ci się.
    > W większości kraju "naziemnie" oznacza również "cyfrowo".

    Jeszcze nie. DVB-T odbiera teraz jakieś 25% spośród tych, ktorzy odbierają
    naziemną tv

  • 16. Data: 2012-12-31 21:33:36
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "J.R." <j...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    .pl...

    > Telewizor philips w trybie auto w połączeniu z dekoderem upc

    Jakim kablem?
    Bo coś nie wierzę, że przy takim std, czyli hdmi to tv dokonuje wyboru
    trybu.

    > ma problemy tylko wtedy, gdy nadawca błędnie identyfikuje swój program
    > jako 16:9, podczas gdy jest 4:3.

    No właśnie.
    Co zdarza się nie rzadko.

  • 17. Data: 2012-12-31 21:35:06
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    grup dyskusyjnych:50e1dcf7$...@n...home.net.pl...

    > Jeszcze nie. DVB-T odbiera teraz jakieś 25% spośród tych, ktorzy odbierają
    > naziemną tv

    Ale tam CELOWO nie było "wyłącznie cyfrowo", ale "również.
    Zresztą nie wierzę w to co piszesz, na 25% kraju nie ma już analogowej
    naziemnej tv.

  • 18. Data: 2013-01-01 05:08:04
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "J.R." napisał:

    > Napisałeś, cytuję: "Naziemne mam dobrze, tyle że muszę ręcznie
    > wybierać 4:3, czy 16:9."

    > Wydaje mi się, że "Mój tv bezbłędnie przełącza format przy odbiorze
    > analogowym" jest odpowiedzią właśnie na to, nie?

    Nie. Przeczytaj jeszcze raz. Tym razem ze zrozumieniem.

    Pzdr

  • 19. Data: 2013-01-01 05:14:55
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał:

    > Jeszcze nie. DVB-T odbiera teraz jakieś 25% spośród tych, ktorzy odbierają
    > naziemną tv

    Cytuję kawałek postu wistującego:

    "Moje pytanie dotyczy obbioru kanałów cyfowo nadawanych, zarówno SAT jak i
    naziemnych".

    Jak nie umiesz czytać ze zrozumieniem to wyłącz się i śmieć wątku. Tacy jak Ty
    to zmora na news.

    Pzdr

  • 20. Data: 2013-01-01 05:17:17
    Od: "Kamil" <k...@n...pl>

    Użytkownik "Maciej Bebenek" napisał:

    > Sorry, chyba nikt Ci nie pomoże oprócz samego Ciebie.

    Przestać pieprzyć. Sam nie wiesz jak masz ustawiony telewizor. Pomóz sobie
    raczej.

    Bzpzdr