  • 1. Data: 2010-07-01 20:24:23
    Temat: "Format" N95 *gb
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    Witam.

    Jako, że przyszedł czas na wymianę telefonu to moja stara Nokia N95 8GB
    idzie na sprzedaż i muszę z niej usunąć wszystkie prywatne dane.

    Czy jest jakiś prosty sposób wyczyszczenia wszystkiego na raz i
    przywrócenia oprogramowania do stanu fabrycznego. Chciał bym zrobić coś
    w stylu formatowania aby nie wywalać pojedynczo wszystkich zdjęć i mp3 z
    telefonu.

    Z góry dzięki za wszelkie porady.

    Pozdr.
    Skorupa
    www.skorupski.eu

    --
    Wolność. Po co wam wolność?
    Macie przecież do pracy autobusy.

  • 2. Data: 2010-07-01 21:00:52
    Temat: Re: "Format" N95 *gb
    Od: Wojciech Nawara <u...@n...info>

    W dniu 2010-07-01 22:24, Skorupa pisze:

> [...]
    > przywrócenia oprogramowania do stanu fabrycznego. Chciał bym zrobić coś
    > w stylu formatowania aby nie wywalać pojedynczo wszystkich zdjęć i mp3 z

    format pamięci masowej + nokia software updater albo ovi suite

  • 3. Data: 2010-07-01 21:06:58
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 01 Jul 2010 23:00:52 +0200, Wojciech Nawara napisał(a):

    > format pamięci masowej + nokia software updater albo ovi suite

    a po co to drugie? format wewnętrznego dysku flash i później z klawiatury
    *#7370#
    "Zrozum ze brandzlowanie sie "pseduo funkcjami multitaskingu" dla
    uzytkownika "normalnego" jest bez celowe"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan
    Strybyszewski

  • 4. Data: 2010-07-02 08:44:39
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    wiadomości news:i0itm5$43n$1@mx1.internetia.pl...
> [...]
    > przywrócenia oprogramowania do stanu fabrycznego. Chciał bym zrobić coś w
    > stylu formatowania aby nie wywalać pojedynczo wszystkich zdjęć i mp3 z

    podlaczyc pod pc i uruchomic
    http://eraser.heidi.ie/

  • 5. Data: 2010-07-03 05:51:13
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-07-01 23:06, Waldek Godel pisze:

    > a po co to drugie? format wewnętrznego dysku flash i później z klawiatury
    > *#7370#

    Dzięki za wszelkie podpowiedzi, ale czy te sposoby są na tyle
    bezpieczne, że nikt nie odzyska danych gdyby się uparł? Sam format chyba
    nie daje takiej pewności i trzeba by kilka razy nadpisać dane, a ten kod?

    Pozdr.
    Skorupa
    www.skorupski.eu

  • 6. Data: 2010-07-03 08:12:31
    Od: "Tomek" <t...@w...pl>

    Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał

    > Dzięki za wszelkie podpowiedzi, ale czy te sposoby są na tyle bezpieczne, że
    > nikt nie odzyska danych gdyby się uparł?

    Nie są na tyle bezpieczne. I nie trzeba się upierać żeby te dane odzyskać. Tylko
    po co komuś to robić?

  • 7. Data: 2010-07-03 13:43:36
    Od: Skorupa <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com>

    W dniu 2010-07-03 10:12, Tomek pisze:

    > Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał

    > Nie są na tyle bezpieczne. I nie trzeba się upierać żeby te dane
    > odzyskać. Tylko po co komuś to robić?

    To takie moje "zboczenie zawodowe" ;)

    Pozdr.
    Skorupa
    www.skorupski.eu

  • 8. Data: 2010-07-04 13:10:35
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:i0k8tt$lr8$1@inews.gazeta.pl...

    > Użytkownik "Skorupa" <lukasz.skorupski@[nospam]gmail.com> napisał w
    > wiadomości news:i0itm5$43n$1@mx1.internetia.pl...

    > podlaczyc pod pc i uruchomic
    > http://eraser.heidi.ie/

    dodam ze ten program usuwa takze usuniete dane czyli robi to czego
    pragniesz. Nie wiem tylko czy zadziala
    na pamieci wbudowej w telefon

    --
    Ja wiem czego potrzebujesz ....