  • 1. Data: 2011-02-17 09:51:30
    Temat: Ford Focus 1.8 TDCI 116 KM czy Ford Focus 1.8 TDCI 115 KM ? ktory ma DPF?
    Od: mateusx6 <m...@g...pl>

    Mam dylemat, chce kupic Ford Focus 1.8 TDCI 116 KM, tylko w ogloszeniu
    jest 116KM i nie wiem czy to z DPF czy bez. A poki co nie moge sie do
    sprzedawcy dodzwonic. Macie jakies info o tym silniku 1.8 TDCI 116 KM?

  • 2. Data: 2011-02-17 11:52:10
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 02/17/2011 09:51 AM, mateusx6 wrote:
    > Mam dylemat, chce kupic Ford Focus 1.8 TDCI 116 KM, tylko w ogloszeniu
    > jest 116KM i nie wiem czy to z DPF czy bez. A poki co nie moge sie do
    > sprzedawcy dodzwonic. Macie jakies info o tym silniku 1.8 TDCI 116 KM?

    Nie ma takiego silnika.

    Jest silnik DLD-418 który w Focusach (oczywiscie nie napisales o ktora
    wersje Focusa chodzi) to on miał 85 kW czyli 115.567798175 KM.
    Zwyczajowo, mimo matematycznej reguły, przyjęło się podawanie mocy 115
    KM, włącznie z oficjalnymi materiałami Forda.
    http://en.wikipedia.org/wiki/Ford_DLD_engine#DLD-418

  • 3. Data: 2011-02-17 12:14:48
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "omega_fan" <o...@n...org> napisał w wiadomości

> [...]
    > Zwyczajowo, mimo matematycznej reguły, przyjęło się podawanie mocy 115
    > KM, włącznie z oficjalnymi materiałami Forda.

    Patrz Pan ,a ja mam Toyotę o mocy 85 kW i wszędzie jest podawane że ma 116
    KM.

  • 4. Data: 2011-02-17 12:25:05
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > Patrz Pan ,a ja mam Toyotę o mocy 85 kW i wszędzie jest podawane że ma 116
    > KM.

    On pisze o Fordzie a nie o Toyocie, czlowieku !

    sz.

  • 5. Data: 2011-02-17 12:25:26
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

    > On pisze o Fordzie a nie o Toyocie, czlowieku !

    A ja pisałem o zwyczaju który jak widać nie jest regułą.

  • 6. Data: 2011-02-17 12:26:56
    Od: omega_fan <o...@n...org>

    On 02/17/2011 12:25 PM, Agent wrote:

    > Użytkownik "szufla" <p...@p...pr> napisał w wiadomości

    > A ja pisałem o zwyczaju który jak widać nie jest regułą.

    A ja pisałem o temacie tego wątku, który sugeruje że były/są silniki 1.8
    TDCI o mocach 115 i 116 KM - co nie jest prawdą.

  • 7. Data: 2011-02-17 12:30:35
    Od: "szufla" <p...@p...pr>

    > A ja pisałem o zwyczaju który jak widać nie jest regułą.

    Odniosles sie do postu "omega fan", tak ? To przeczytaj jeszcze raz co
    napisal.

    sz.

  • 8. Data: 2011-02-17 13:41:14
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > Odniosles sie do postu "omega fan", tak ? To przeczytaj jeszcze raz co
    > napisal.

    Przeczytałem i zwyczaj który opisał nie jest regułą o czym napipsałem.

  • 9. Data: 2011-02-17 13:42:26
    Od: "Agent" <w...@o...ue>

    > A ja pisałem o temacie tego wątku, który sugeruje że były/są silniki 1.8
    > TDCI o mocach 115 i 116 KM - co nie jest prawdą.

    Z tym nie dyskutowałem.

  • 10. Data: 2011-02-17 13:49:30
    Od: mateusx6 <m...@g...pl>

    mateusx6 pisze:
    > Mam dylemat, chce kupic Ford Focus 1.8 TDCI 116 KM, tylko w ogloszeniu
    > jest 116KM i nie wiem czy to z DPF czy bez. A poki co nie moge sie do
    > sprzedawcy dodzwonic. Macie jakies info o tym silniku 1.8 TDCI 116 KM?

    dziwne, jest kilka ogloszen i w polsce i w niemczech gdzie podaja silnik
    116KM... np. tu
    http://otomoto.pl/ford-focus-1-8-tdci-116-km-stan-id
    ealny-C13174097.html