  • 11. Data: 2015-04-12 10:58:06
    Temat: Re: Focus 2 i LPG
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2015-04-12 o 01:17, Tomasz Pyra pisze:

    > Musisz znaleźć tylko tego jednego z dziesięciu gazowników który wie :)

    Odważna teza... Myślę że byłoby to bardziej 1 na 30 ;)
    A jeszcze jakby sondę AFR miał i wiedział co z nią zrobić to paaaanie :)

    Lewis
    https://www.facebook.com/turbolaabpl

  • 12. Data: 2015-04-12 11:47:43
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    > Bo nie zrozumiaůeú odpowiedzi - gdybyú jŕ zrozumiaů, to byú wiedziaů,
    > ýe to zaleýy od tego co mu wůoýono i kto i jak to zrobiů.

    O co chodzi z kodowaniem?

  • 13. Data: 2015-04-13 15:30:10
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-11 o 23:30, PlaMa pisze:
    > Cześć, czy nadal uważa się, że silniki Focus 2 nie nadają się do
    > zagazowania?
    >
    > Focus 2 3D, 2005r., 1596 cm?, 100 KM

    A kto tak twierdził? Dobrze dobrana, zamontowana i wyregulowana
    instalacja działa w każdym silniku.
    Polecam LPGforum, poszukaj polecanych warsztatów ze swojej okolicy.
    Tylko pamiętaj, że dobrze nie oznacza najtaniej.

  • 14. Data: 2015-04-13 21:24:35
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-13 o 15:30, lleeoo pisze:

    > A kto tak twierdził? Dobrze dobrana, zamontowana i wyregulowana
    > instalacja działa w każdym silniku.

    Są jednak silniki które lepiej znoszą mniej fachową instalację i takie
    które znoszą ją gorzej.

    > Polecam LPGforum, poszukaj polecanych warsztatów ze swojej okolicy.
    > Tylko pamiętaj, że dobrze nie oznacza najtaniej.

    Tylko jak mi to pomoże?

  • 15. Data: 2015-04-14 08:46:45
    Od: Marek <m...@g...pl>

    On 13.04.2015 21:24, PlaMa wrote:

    > Są jednak silniki które lepiej znoszą mniej fachową instalację i takie
    > które znoszą ją gorzej.

    I tu masz racje. Focus do nich nalezy z powodu gniazd zaworowych. Jesli
    chcesz cos co wybacza bledy to zerknij na oplizne 1.4, 1,6 i 1,8 albo na
    VW - silnik 1,6 MPI.

    --
    Marek
    echo q...@k...csq | tr a-di-rs-ze-h a-z

  • 16. Data: 2015-04-14 15:32:30
    Od: lleeoo <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2015-04-13 o 21:24, PlaMa pisze:

    > Są jednak silniki które lepiej znoszą mniej fachową instalację i takie
    > które znoszą ją gorzej.

    > Tylko jak mi to pomoże?

    Przypuszczam, że jak większość próbujesz oszczędzać przed montażem LPG a
    nie po.
    "Mniej fachowa instalację" rozbrajasz mnie, znaczy partacz wrzucił
    instalcję pod maskę, zrobił autokalibrację i skasował 2000zł a w
    poważaniu ma wypalone gniazda zaworowe i regulację luzu zaworów.

    Nakierowałem cię gdzie szukać wiec tam pytaj.

  • 17. Data: 2015-04-14 23:07:10
    Od: PlaMa <m...@w...pl>

    W dniu 2015-04-14 o 15:32, lleeoo pisze:

    > Przypuszczam, że jak większość próbujesz oszczędzać przed montażem LPG a
    > nie po.

    Boże słodki, pisałem już w wątku. Miałem na oku FF2 z Duratec 1.6 100KM
    z LPG i zastanawiałem się czy te silniki też były tak problematyczne z
    gazem jak Zeteci z FF1 czy nie.

    Skąd wy z poprzednich postów wyciągnęliście, że chce partacko coś
    gazować to nie wiem :/

  • 18. Data: 2015-04-15 08:00:18
    Od: "Ghost" <g...@e...com>

    7.0.0.1...

    Użytkownik Cavallino c...@k...pl ...

    >O co chodzi z kodowaniem?

    I tak nie zrozumiesz odpowiedzi.

  • 19. Data: 2015-04-15 08:40:42
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Ghost g...@e...com ...

    > I tak nie zrozumiesz odpowiedzi.

    To niewatpliwie jest jakas wymówka na kaszanienie kodowania! Brawo!