  • 11. Data: 2013-09-11 11:07:46
    Temat: Re: Focus '04, 113 tys. przebiegu, 11 tys. pln - warto od znajomego?
    Od: "AT" <Atari!@onet.poczta.pl>

    > Zawieszenie - czyli co konkretnie należy sprawdzić?
    > Blacha - generalnie jest ok, jest jakies zrodlo na klapie (2 na 5 cm). Na
    > co szczególnie zwrócić uwagę? Drzwi, progi?
    > Dynamika - dla mnie ok. Komfort - tez jest ok jak na takie autko.
    > Dla mnie wazne sa: niskie koszty utrzymania, małą awaryjność, małe
    > spalanie (ponoć w mieście 8l).

    Sporo auto kupowałem używanych zawsze jakieś przeboje,
    zabieram ze sobą mechanika a mimo to jakies przeboje wychodzą

    od handlarza kupono dobrego auta stwierdzam, ze jest niemozliwe, dobrego
    mam na mysli bez przejść,

    dlatego jak masz pewnie, ze nie było bite i nie jest pordzewiałe
    to po prostu się opłaca je kupić ale to moje zdanie

  • 12. Data: 2013-09-12 09:43:26
    Od: s...@g...com

    W dniu wtorek, 10 września 2013 14:08:47 UTC+2 użytkownik Maciek napisał:

    > No tak, jasne. Ja robie ok. 15 tys./rok, czyli w 9 lat zrobilbym moze 135
    >
    > tys. Ale bywaly lata, ze przejezdzalem 10 tys., a przez pare lat nawet
    >
    > tylko 5-7 tys.
    >
    > Do kryminalu ze mna, podejrzany jestem :)

    Podejrzany znaczy że podejrzany a nie kręcony.
    Uwaga miała wątkotwórcy podpowiedzieć jak traktować ofertę i co sprawdzać.

    Też mam w okolicy auta które mają niewielki przebieg.
    I z drugiej strony spotkałem pare aut które po zakupie ujawniły że przebieg był
    przynajmniej o 30% wiekszy niz na liczniku.

    Aktualne auto kupilem jak miało 195kkm (4 latek). I przebieg był autentyczny. I
    jeżdze bezproblemowo. Ale przed zakupem miałem świadomość co biore i za ile.

  • 13. Data: 2013-09-12 10:36:44
    Od: "Chris" <c...@s...pl>

    Maciek nabazgrał(a):

> [...]
    > tylko 5-7 tys.
    > Do kryminalu ze mna, podejrzany jestem :)

    Ja mam 135 tys w 12 letnim aucie więc posiedzimy razem :)
    Brat ma 48 tyś mil w 7 letnim aucie wieć też pewnie pójdzie siedzieć :)

  • 14. Data: 2013-09-12 11:59:14
    Od: Kamil 'Model' <k...@g...pl>

    W dniu 2013-09-12 10:36, Chris pisze:
    > Maciek nabazgrał(a):

    > Ja mam 135 tys w 12 letnim aucie więc posiedzimy razem :)
    > Brat ma 48 tyś mil w 7 letnim aucie wieć też pewnie pójdzie siedzieć :)

    Mój wujek ma od nowości Skodę Felicję 2000r. Na blacie przebieg ok.
    45000km. On już dawno powinien siedzieć.