  • 1. Data: 2009-02-26 09:54:52
    Temat: Flash dla zaawansowanych - gdzie można poczytać?
    Od: "Marek" <m...@s...interia.pl>

    Witam,

    Czy ktoś z Was mógłby polecić miejsca w sieci dedykowane zaawansowanym
    użytkownikom Flash (CS4/AS3)? Być może ktoś mógłby podsunąć mi stronę opisu
    z interesującym mnie konkretnym zagadnieniem jakim jest animacja 3D bryły
    budynku. Widziałem stronę WWW, na której mozna było oglądać budynek z każdej
    strony, rozwarstwiać jego piętra i oglądać wewnętrzny podział na
    pomieszczenia. Całość animowała się bardzo płynnie. Teoretycznie nie jest to
    wykonalne we Flashu... a jednak...

    --
    Pozdrawiam,
    Marek