  • 1. Data: 2011-03-23 09:10:40
    Temat: Firmware linbox 7816
    Od: kalif <m...@g...com>

    Witam,zakupiłem odbiornik sat Linbox 7816 jednakże w menu>Timer mam
    tylko wartości: wył,jeden raz,codziennie brakuje mi cotygodniowo i co
    miesięcznie .Może ktoś ma firmware z tytmi parametrami do
    nagrywania.Mam TNK Nigdzie w internecie nie mogę znaleźć takiego
    oprogramowania.Proszę o pomoc i z góry dziękuje.Pozdrawiam grupe.

  • 2. Data: 2011-03-28 20:13:38
    Temat: Re: Firmware linbox 7816
    Od: Yeremiasz <y...@p...onet.pl>

  • 3. Data: 2011-03-28 20:51:48
    Od: Padre <P...@n...net>

    W dniu 2011-03-28 22:13, Yeremiasz pisze:
> [...]

    Czy ja mam coś nie tak z czytnikiem czy ten post nie zawiera nic poza
    zacytowanym w całości pytaniem? Spotykam się z tym któryś kolejny raz i
    zawsze zastanawia mnie co jest grane.