  • 1. Data: 2013-08-13 13:34:31
    Temat: Firmware HP LJ P3015dn a dupleks
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    Witam
    Na stronie konfiguracyjnej (z menu na LCD) tej drukarki mam numer modelu
    CXXXXA zamiast CE528A. Nie działa dupleks. Zaktualizowałem firmware, ale
    nie pomogło.
    Czy da się edytować ten numer?

    pozdr
    inst4nce

  • 2. Data: 2013-08-13 22:20:59
    Temat: Re: Firmware HP LJ P3015dn a dupleks
    Od: Tom <l...@p...onet.pl>

    W dniu 2013-08-13 13:34, inst4nce pisze:
    > Witam
    > Na stronie konfiguracyjnej (z menu na LCD) tej drukarki mam numer modelu
    > CXXXXA zamiast CE528A. Nie działa dupleks. Zaktualizowałem firmware, ale
    > nie pomogło.

    Może masz wyłączoną opcję duplex w sterowniku drukarki. Sprawdź w
    "Właściwości drukarki" > "Ustawienia urządzenia"> "Opcje instalowalne"
    czy moduł druku dwustronnego jest ustawiony na "Zainstalowany", jeśli
    nie to zmień.

    T.

  • 3. Data: 2013-08-19 07:22:36
    Od: inst4nce <i...@g...pl>

    W dniu 2013-08-13 22:20, Tom pisze:

> [...]
    > "Właściwości drukarki" > "Ustawienia urządzenia"> "Opcje instalowalne"
    > czy moduł druku dwustronnego jest ustawiony na "Zainstalowany", jeśli

    To już zmieniałem wcześniej - na "zainstalowany". Nie pomaga.