  • 1. Data: 2010-09-22 11:57:41
    Temat: Fiat Doblo 1,9 multijet 120 KM dwumasa?
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Czy w/w silnik o oznaczeniu 186 A 9 000 z roku 2007 ma koło dwumasowe?
    Mam obecnie 47 tys przebiegu i nie wiem, czy już składać na naprawę, czy
    spać spokojnie.
    Jacek

  • 2. Data: 2010-09-22 12:07:49
    Temat: Re: Fiat Doblo 1,9 multijet 120 KM dwumasa?
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!

    > Czy w/w silnik o oznaczeniu 186 A 9 000 z roku 2007 ma koło dwumasowe?

    A cos sie dzieje?
    Jesli nie to co sie przejmujesz?
    Spokojnie wytrzyma ponad 100k, jak nie wiecej, zalezy czy kopiesz ze
    sprzegla:)

  • 3. Data: 2010-09-22 13:31:04
    Od: "Jacek" <m...@g...pl>

    Nic się nie dzieje, ze sprzęgła nie kopię, ale nogę mam ciężką. Naczytałem
    się, że koło dwumasowe wytrzymuje ok 50 kkm i stąd moje pytanie. Jakie są
    wogóle objawy, że dwumasa pada?
    Jacek

  • 4. Data: 2010-09-22 13:54:42
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Jacek"

    > Nic się nie dzieje, ze sprzęgła nie kopię, ale nogę mam ciężką.
    > Naczytałem się, że koło dwumasowe wytrzymuje ok 50 kkm i stąd moje
    > pytanie.

    Ehehehe, dobre, dobre :)

    Moja Vectra ma dokładnie ten sam silnik i najechane 190kkm - tak sobie
    myslę, że jeszcze spokojnie drugie tyle przejedzie - nie ma nawet
    najmniejszych objawów zużycia dwumasy.

  • 5. Data: 2010-09-22 14:09:16
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Witam!
    > Moja Vectra ma dokładnie ten sam silnik i najechane 190kkm - tak sobie
    > myslę, że jeszcze spokojnie drugie tyle przejedzie - nie ma nawet
    > najmniejszych objawów zużycia dwumasy.
    220 tys sprzeglo i dwumas orginal:)

  • 6. Data: 2010-09-22 20:49:07
    Od: "Adam Szewczak" <horses@usuń.poczta.onet.pl>

    Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    > Czy w/w silnik o oznaczeniu 186 A 9 000 z roku 2007 ma koło dwumasowe?
    > Mam obecnie 47 tys przebiegu i nie wiem, czy już składać na naprawę, czy
    > spać spokojnie.
    > Jacek

    A jak Ci sie skonczy to zobacz czy Valeo nie ma zamiennika dwumasy, bo
    zaczeli jakis czas temu robic cos takiego.

    PZDr
    Adam

  • 7. Data: 2010-09-23 11:22:39
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-09-22 13:54, *Przemysław Czaja* napisał, a mnie coś
    podkusiło, żeby odpisać:
    > Moja Vectra ma dokładnie ten sam silnik

    A nie taki sam przypadkiem?

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 8. Data: 2010-09-24 09:59:27
    Od: "Przemysław Czaja" <p...@p...fm>

    Użytkownik "Mirek Ptak"

    > A nie taki sam przypadkiem?

    fakt :)

  • 9. Data: 2010-09-24 23:24:08
    Od: Wreith <w...@w...pl>

    W dniu 2010-09-22 20:49, Adam Szewczak pisze:

    > Użytkownik "Jacek" <m...@g...pl> napisał w wiadomości
    >
    > A jak Ci sie skonczy to zobacz czy Valeo nie ma zamiennika dwumasy, bo
    > zaczeli jakis czas temu robic cos takiego.

    LUK - 1900 zł :-(