  • 1. Data: 2011-03-12 18:19:07
    Temat: Facebook w Social Network
    Od: Technolog <t...@g...com>

    Dwie kwestie jeśli chodzi o film. Raczej nie są to spoilery.

    Przy zakładaniu Facebooka budżet na serwer to było około 1200 dolarów.
    Rozumiem, że ta kwota w filmie w jakiś sposób odpowiada faktycznej kwocie?
    To było na dedyka na jakiś czas?

    Dalej, na początku istnienia FB twórca dodawał funkcje z palca w chwilę,
    widać to w filmie gdy dodawał status związku. To oczywiście możliwe,
    szczeglnie, gdy aplikacja jest dobrze napisana. W takim razie dlaczego dziś
    pracuje przy nim ponad 2 tysiące ludzi? Nawet zakładając, że połowa zajmuje
    się wszystkim innym, niż programowanie, czyli administracją, marketingiem,
    księgowością etc., to pozostaje ogromna rzesza programistów, a aż tak
    rewolucyjnych zmian w FB nie widać, szczególnie mając w pamięci scenę z
    filmu. Czy uruchomienie aplikacji w chmurze wymusza tyle pracy?

    Wasze zdrowie!
    Technolog

  • 2. Data: 2011-03-12 18:48:28
    Temat: Re: Facebook w Social Network
    Od: Peter May <p...@o...pl>

    W dniu 12-03-2011 19:19, Technolog pisze:
    [...]

    > filmu. Czy uruchomienie aplikacji w chmurze wymusza tyle pracy?

    Ja tam ciągle nie mogę się nadziwić jak bardzo można popsuć
    wygenerowanie prostego buttona typu "Lubię to". <iframe>, zagnieżdżona
    tabela, itd. I cała masa zapytać do serwera o pliki. Masakra. A do tego
    nie działa obecnie z IE8, kiedy chcemy dodać metodą asynchroniczego
    ładowania fejsbukowego kodu (błąd w all.js).

    --
    Peter

  • 3. Data: 2011-03-12 21:07:44
    Od: psychob <p...@g...cum>

    Niejaki *Peter May* przemówił ludzkim głosem i zadziwił swoją mądrością
    _pl.comp.www_:
> [...]
    > nie działa obecnie z IE8, kiedy chcemy dodać metodą asynchroniczego
    > ładowania fejsbukowego kodu (błąd w all.js).

    Po prostu u fejsbuka kochają iframy i tabelki ;)

    --
    [ http://psychobsoftware.cba.pl/ ] <- strona domowa

  • 4. Data: 2011-03-13 09:19:23
    Od: mokpl <m...@g...pl>

    W dniu 2011-03-12 19:19, Technolog pisze:
    > Czy uruchomienie aplikacji w chmurze wymusza tyle pracy?

    Co w tym kontekście (fejsbuka) oznacza "uruchomienie aplikacji chmurze"?

  • 5. Data: 2011-03-16 22:25:51
    Od: Mateusz <m...@v...pl>

    Użytkownik psychob napisał:
    > kochają