  • Data: 2009-09-01 07:16:10
    Temat: Faaker See 8-13 września 2009
    Od: jesz <m...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    witam,
    mam kilka pytań dotyczących jak w temacie:
    1. czy ktoś z szanownych forumowiczów się wybiera
    2. czy ktoś był na poprzednich edycjach
    3. jeśli był to chętnie przytulę garść dobrych rad :)
    w szczególności:
    - najlepsza trasa z w-wy (planuję wyjazd środa 09.09.09), myślałem o
    Katowice - Bielsko - Bratysława - Wiedeń - Graz
    - ile czasu powinno się przeznaczyć na dojazd (XVS 1100 solo więc
    przelotowo 120 - 130km/h)
    - jak z noclegami na miejscu (pensjonaty, hotele, pola namiotowe)
    - każda inna przydatna informacja

    dzięki
    jesz