  • 11. Data: 2009-02-22 13:49:55
    Temat: Re: FZ1 ze Stanów - różnice vs wersja europejska
    Od: "Spider A.J." <n...@t...gmx.net>

    "Muti" <p...@i...pl> wrote
    > No ale wy napewno wiecie najlepiej ....

    To po co?

    --
    -=[Spider A.J.]=-
    Krakuf <-jakos tak wyjszlo ;-)
    RF900RS2

  • 12. Data: 2009-02-22 18:25:06
    Od: Kuczu <p...@j...pl>

    Muti pisze:

    > Moje Suzuki przeszło normalne badania techniczne bez "załatwiania" i jakoś
    > Panowie z przeglądu nic na ten temat nie mówili a czepialscy byli.
    > No ale wy napewno wiecie najlepiej ....

    Cos Ci twoi Panowie z przegladu maja chyba z oczami ze nie zauwali
    innego reflektora, braku swiatla pozycyjnego z przodu, oswietlenia bez
    europejskiech homologacji (na kierunkach i tylnej lampie jest DOT
    zamiast znaczka E). Gdyby byli czepialscy to przynajmniej z tych powodow
    nie powinni dopuscic motocykla do ruchu. Rowniez licznik powinien byc w
    kmh a nie mph (to akurat w wiekszosci nowoczesnych licznikow mozna
    przelaczac a starsze maja czesto podwojne skale).
    Takze boczne czerwone swiatla odblaskowe sa w Europie nielegalne a w USA
    wymagane.

    --
    Kuczu
    LOUD PIPES SAVE LIVES !!

  • 13. Data: 2009-02-22 19:49:15
    Od: Arni <a...@n...spam>

    Kuczu pisze:

> [...]
    > innego reflektora, braku swiatla pozycyjnego z przodu, oswietlenia bez
    > europejskiech homologacji (na kierunkach i tylnej lampie jest DOT

    o to ja dla dociekliwych cos mam. Chwile temu zmontowałem mały artykulik
    w tym temacie, co prawda dla puszki ale chyba na motocykle normy są te same?
    http://volviki.org/tiki-read_article.php?articleId=1
    1

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 14. Data: 2009-02-23 10:21:55
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Easy" <e...@o...nospam.org> wrote in message

    > Użytkownik "Arni" <a...@n...spam> napisał w wiadomości

    > Arni nie dramatyzuj ;)
    >
    > moja angielska deauvile tez nie miała zmienianej lampy i swieci ok.
    >
    > moze to oni mili popsute a u nas jest ok?;)

    Aniu, rewelacja. Tyle ze: to nie Arni tworzyl PORD i ze w UK czy USA to
    prawo jest inne.

    PS Sprawdz porzadnie swoja lampe - byc moze wrednie oslepiasz.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef
    STare dobre gacie 955 & fun factory XT660X

  • 15. Data: 2009-02-23 11:58:09
    Od: Okropnus <M...@g...com>

    Czy ktos zadalby sobie tyle trudu i sprawdzil czy swiatla
    niesymetryczne sa w stanach zakazane?

    Slyszalem ze mozna w USA kupic pojazdy w asumetrycznym oswietleniem -
    ale sam tego nie weryfikowalem.

    okrop
    krk
    zr7

  • 16. Data: 2009-02-24 06:18:36
    Od: AlF <s...@g...com>

    Muti wrote:

    > Ten sam pies, ewentualnie może sie różnić łańcuchem i żebatkami ( np. w
    > suzuki na europe jest 525 a na usa 520), no i mieć odblaski przy przednim
    > zawieszeniu.

    '04 FZ-1 ma 530.