-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.rmf.pl!nf1.ipartners.pl!ipartners.pl!news.task.gda
.pl!news.dialog.net.pl!not-for-mail
From: "[]v[]artec" <m...@o...pl>
Newsgroups: pl.rec.motocykle
Subject: FZ1 vs. CB1300 vs. ZRX1200 vs. 1100XX - trwałość silnika
Date: Mon, 28 Dec 2009 11:12:10 +0100
Organization: Dialog Net
Lines: 52
Message-ID: <hha061$t4m$1@news.dialog.net.pl>
NNTP-Posting-Host: dynamic-78-8-235-154.ssp.dialog.net.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: news.dialog.net.pl 1261995009 29846 78.8.235.154 (28 Dec 2009 10:10:09 GMT)
X-Complaints-To: a...@d...net.pl
NNTP-Posting-Date: Mon, 28 Dec 2009 10:10:09 +0000 (UTC)
User-Agent: Thunderbird 2.0.0.23 (Windows/20090812)
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:615688
[ ukryj nagłówki ]Cześć
Chyba znalazłem docelowy motocykl, który mi najbardziej pasuje... Do tej
pory miałem okazję użytkować trójkę z japońskiej czwórki. Najpierw było
GPZ 500, potem GSF 600S, teraz jeżdżę 1100XX. Muszę przyznać, że
najbliższy moim gustom był Bandit, oczywiście potem przyszła chęć na coś
mocniejszego przejechałem się na kolegi B12 i to było to... dopóki nie
wsiadłem na Horneta 900 i zobaczyłem jak naprawdę zwrotny, mocny a
zarazem zwinny potrafi być naked. Przesiadłem się na kultowego XX'a - a
przyciągnęła mnie do niego właśnie jego legenda, niezawodność i trwałość
z której słynie nie tylko on, ale marka Honda. Chciałem spróbować czegoś
innego i przekonać się czy rzeczywiście da się na tym nawijać grube km.
Może i rzeczywiście da się, ale ja chyba jestem na niego za mały
(175cm). I nie chodzi o wysokość siodła, ale trójkąt siodło, podnóżki,
kierownica. Polskie drogi jeszcze wyostrzają problem drętwiejących od
dziur rąk. Poza tym kultura pracy silników Hondy, ich płynne oddawanie
mocy w całym zakresie bez żadnych wibracji itd. to jest to !
W poprzednim sezonie przejechałem się na nowym Fazerze i dał mi tak
nieopisaną radość z jazdy, że poczułem się jak na prywatnej kolejce
górskiej. Jak napisał Ś.P. Krzysztof Wydrzycki testując ten motocykl dla
ŚM za jego sterami możesz się "poczuć jak władca Gazpromu, zapomnieć o
gazie i sprzęgle, tylko odkręcać i przymykać gaz." Zsiadając z niego (z
ciarkami na plecach) po krętej trasce Szklarska Poręba - Jelenia Góra,
miałem wrażenie, że znalazłem towarzyszkę na całe motocyklowe życie...
Mega zwrotny, zwinny, lekki, mocny, no i ten dźwięk nieokrzesanego
silnika z R1... Boję się jedynie o jego trwałość, a właśnie nadszedł
czas w moim życiu, aby wreszcie spakować się i zrobić w tym i następnych
sezonach tysiące km. Naprawdę chciałbym nim pojeździć dłużej, ale
obawiam się co będzie z nim po 50 czy 80 tyś. km ? Czy ktoś znalazł
gdzieś jakiś długodystansowy test FZ1 w nowym genie ?
Poniżej znalezione w necie opinie - raczej pochlebne jeśli chodzi o
trwałość silnika Fazera (ale pierwszej generacji):
http://www.sport-touring.net/forums/index.php?topic=
22231.0
http://www.triumphrat.net/speed-triple-forum/50593-1
050-s3-or-2006-fz1.html
Były i też takie opinie, że po 25 tyś. silnik na nie trzyma krzywek na
wałkach - ale oczywiście mogą to być subiektywne opinie ludzi, którzy
obrzucają wszystko co nie ich a chwalą swoje. Oby FZ1 była tak trwała
jak XJR !
To tyle z moich rozważań Świąteczno-Noworocznych na zbliżający się
sezon. Mam nadzieję, że wreszcie znajdę maszynę, której dam u mnie
dożywocie. Tego Wam i sobie życzę na zbliżający się sezon. Oczywiście
nie pominę szerokości, przyczepności a przede wszystkim rozsądku i
opanowania w zabawach we władców Gazpromu !
--
Martec - Jelenia Góra
.:: CBR 1100XX
Następne wpisy z tego wątku
- 28.12.09 10:48 Seba
- 28.12.09 11:43 Piotr Klimek
- 28.12.09 11:53 Kuba \(aka cita\)
- 28.12.09 14:55 Kuczu
- 28.12.09 16:10 Tytus
- 28.12.09 19:33 Kuczu
- 28.12.09 19:37 Tytus
- 28.12.09 19:57 Kuczu
- 28.12.09 21:24 Piotr Klimek
- 01.02.10 04:46 AlF
- 01.02.10 18:48 []v[]artec
- 01.02.10 20:19 Tomek K.
- 03.02.10 04:03 AlF
Najnowsze wątki z tej grupy
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- Czy skrzynie biegów lubią hamowanie silnikiem?
- [ot] spec od renowacji/reperacji kurtek skorzanych
- Co to znaczy wer. eksportowa? Na przykładzie motoru Java 350 Perak
- 1902 Clement Gerrard
- Dzień dobry - pozdrowienia w roku 2024
- Co to jest "sikaczu"?
- Re: (PDF) Helminth Infections and their Impact on Global Public Health by Bruschi
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Re: (bardzo długie) jak stracic pieniądze i nie miec motocykla...
- Kask po wypadku
- Re: konstrukcje stalowe
- Re: konstrukcje stalowe
- nie działają kierunkowskazy w motorowerze Junak 805 2T
- Czy ten precel jeszcze działa?
Najnowsze wątki
- 2024-11-08 Warszawa => Head of International Freight Forwarding Department <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Szczecin => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-11-08 Białystok => Full Stack web developer (obszar .Net Core, Angular6+) <
- 2024-11-08 Wrocław => Senior PHP Symfony Developer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Engineer <=
- 2024-11-08 Warszawa => QA Inżynier <=
- 2024-11-08 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Software .Net Developer <=
- 2024-11-08 Akumulator Hyundai
- 2024-11-08 Warszawa => Manager/Specialist e-commerce (B2C) <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Specjalista ds. Sprzedaży <=
- 2024-11-08 Gdańsk => Kierownik Działu Spedycji Międzynarodowej <=
- 2024-11-08 znaj podstawe
- 2024-11-08 Chrzanów => Specjalista ds. public relations <=