  • 11. Data: 2012-01-07 09:32:00
    Temat: Re: FWD drift :-)
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-01-06 22:22, Tomasz Pyra wrote:
    > Mam nową kamerkę :)
    >
    > Takie tam zabawy w oranie pola:
    > http://www.youtube.com/watch?v=56DA2J07JYg

    Jakie pole - kurde lotnisko z drobną warstwą syfu :-)

    Zabawnie się czyta tekst uświadamiający: no handbrake i LFB ... :-)))

    PS: Z tym lotniskiem, to burżuje jesteście ;-)

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 12. Data: 2012-01-07 09:54:02
    Od: "m...@i...pl" <m...@i...pl>

    On 01/06/2012 10:44 PM, Tomasz Pyra wrote:
    > Philips cam100

    http://mobileman.pl/philips_cama00___82aa__kamera_z_
    jakoscia_hd,3176,aktualnosc.html
    http://tiny.pl/hj5j5

    uo kurr...... ale wypas: Ma odtwarzacz Blu-ray!!!!!!

    "Urządzenie wyposażono w odtwarzacz Blu-ray."

  • 13. Data: 2012-01-07 10:26:47
    Od: Lewis <"lewisa[tnij]"@poczta.onet.pl>

    W dniu 2012-01-07 09:54, m...@i...pl pisze:

    > uo kurr...... ale wypas: Ma odtwarzacz Blu-ray!!!!!!
    >
    > "Urządzenie wyposażono w odtwarzacz Blu-ray."

    "Ceny Philipsa CAM100 wynoszą około 7000 rupii indyjskich"
    NMSP :D

    --
    Części do A6 C4 sprzedam
    Lewis

  • 14. Data: 2012-01-07 10:27:37
    Od: "Arbiter" <n...@h...com>

    > Takie tam zabawy w oranie pola:
    > http://www.youtube.com/watch?v=56DA2J07JYg

    Gratulacje, bardzo fajna jazda. Pierwszy raz widzę film nie od Arabów gdzie
    ktoś wprowadza auto w odchylenie >90 stopni i wraca. Podoba mi się.

  • 15. Data: 2012-01-07 11:17:16
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "Tomasz Pyra" wrote:
    > Takie tam zabawy w oranie pola:
    > http://www.youtube.com/watch?v=56DA2J07JYg

    Czy to... Borsk? Pytam poważnie, bo zawsze kiedy tam byłem, była
    cała masa śniegu. :-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 16. Data: 2012-01-07 11:23:13
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 7 Jan 2012 11:17:16 +0100, ".Peeter"

    >Czy to... Borsk? Pytam poważnie, bo zawsze kiedy tam byłem, była
    >cała masa śniegu. :-)

    W Borsku las jest bliżej pasa, przynajmniej tak mi się wydaje.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 17. Data: 2012-01-07 11:28:56
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "jerzu" wrote:
    > W Borsku las jest bliżej pasa, przynajmniej tak mi się wydaje.

    Ja też tego Borska nie jestem pewien, ale nic innego tego typu nie
    przychodzi mi do głowy w tym rejonie.

    BTW ciekawe, czy w tym roku można na pas w Borsku wjechać...

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 18. Data: 2012-01-07 11:31:26
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Sat, 7 Jan 2012 11:28:56 +0100, ".Peeter"

    >Ja też tego Borska nie jestem pewien, ale nic innego tego typu nie
    >przychodzi mi do głowy w tym rejonie.

    Na filmie widać jakiś maszt. W Borsku nie ma, a przynajmniej kilka lat
    temu nie było, żadnego masztu.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 19. Data: 2012-01-07 11:36:06
    Od: ".Peeter" <p...@n...gazeta.pl>

    "jerzu" wrote:
    > Na filmie widać jakiś maszt. W Borsku nie ma, a przynajmniej kilka lat
    > temu nie było, żadnego masztu.

    Obejrzałem dokładnie - faktycznie, jakiś maszt. Mało - krzaki zaraz przy
    drodze, jakieś górki piachu, brak poprzecznych łączeń między pasami - to
    nie jest Borsk. Widocznie taka myśl przyszła mi do głowy z tęsknoty za
    zimowymi ślizgami. ;-)

    Pozdrawiam
    .Peeter

  • 20. Data: 2012-01-07 13:30:18
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    On Sat, 07 Jan 2012 09:32:00 +0100, Marcin 'Yans' Bazarnik wrote:

    > Jakie pole - kurde lotnisko z drobną warstwą syfu :-)

    Oranie pola jest na końcu :)

    > PS: Z tym lotniskiem, to burżuje jesteście ;-)

    No już nie jest tak różowo - lotnisko to było dawno temu.
    Potem sfrezowano asfalt - najpierw z płyty (i to zrobiono w miarę równo jak
    widać na filmie), potem z większości dróg kołowania, ale to już zrobiono
    miejscami tak że są nieprzejezdne.

    Teraz jeszcze nie bardzo da się tam wjechać, a droga załatwiania pozwolenia
    coraz bardziej skomplikowana.

    A w ogóle mają tam budować elektrownię wiatrową i się skończy zabawa.