  • 21. Data: 2002-06-18 22:17:44
    Temat: Re: EraNet a news.tpi.pl
    Od: Asia Jedrychowska <a...@a...net>

    Moi <M...@...pl> wrote:

    > Sadze, ze taki sam, jak kazdy 'udostepniacz niusow' komukolwiek - zaden.
    > Tylko przyzwoitosc (niezakladanie dyskryminacji).

    chyba się myliłam i ONI faktycznie specjalnie cię wycięli.

    a.
    --
    ,-=-. ,>@<. ,(O). ,-=-. Asia Jędrychowska ,\|/.
    `'.'' `'.'' `'.'' `'.'' `'.''

  • 22. Data: 2002-06-19 11:32:30
    Od: "Tomasz Nowak" <t...@n...netventure.pl>

    Moi <M...@...pl> wrote:

    > teoretycznie, powinien sciagac _te same_ grupy, z _tymi samymi_
    > postami (naglowkami) trzykrotnie, na ten sam komputer (notebook),
    > jesli chce cokolwiek napisac.

    Ja też mam ten sam problem - notebook i różni providerzy
    w domu i w pracy, do tego jeszcze dialup do plusnet i czasami
    do tepsa. W końcu korzystam tak, że czytam przez jeden, wybrany
    serwer (najszybszy), a gdy wysyłam post to po prostu wybieram
    serwer w zależności od tego, gdzie jestem. I po problemie.

    A przy okazji sieci operatorów komórkowych to miałem inne
    problemy. Klient kupił sobie Nokie 9000 czy coś takiego
    (nie pasjonuje się aparatami więc mogłem pomylić numerek)
    i zapragnął korzystać ze swojego konta na moim serwerze
    pocztowym za pomocą klienta który jest wbudowany w telefon.
    Niestety nie obsługuje on funkcji smtp-auth i pojawił się
    problem z relayowaniem. Oczywiście plus sie wypiął bo niby
    czemu ma dawać smtp dla swoich klientów dialup, ale z drugiej
    strony mogliby się wykazać odrobiną wyrozumiałości.

    --
    Tomek

  • 23. Data: 2002-06-19 11:37:38
    Od: "Kromek Turlanek" <k...@f...onet.pl>

    >Użytkownik "Sławomir Szczyrba" <s...@h...pl>
    >Nie. Powinien :
    >1) zerknąć na pl.news.czytniki
    >2) spytać o chomika
    >3) ssać tylko nowe posty, niezależnie z którego serwera aktualnie korzysta.
    >:)
    Tak czy siak, musi skopiować artykuły, które mógłby mieć w jednym egzemplarzu w
    czytniku

  • 24. Data: 2002-06-19 20:31:15
    Od: Lukasz Trabinski <l...@l...wsisiz.edu.pl>

    Tomasz Nowak <t...@n...netventure.pl> wrote:

> [...]
    > serwer (najszybszy), a gdy wysyłam post to po prostu wybieram
    > serwer w zależności od tego, gdzie jestem. I po problemie.

    UUCP - to rozwiązuje wszelakie problemy...

    --
    *[ Łukasz Trąbiński ]*
    SysAdmin @wsisiz.edu.pl