  • 1. Data: 2010-05-31 09:54:04
    Temat: Era Tak Tak Bluconnect tak tak za 9zł
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

    Witam!

    W związku z promocją dosyc ciekawą
    9zł/mce
    za stały dostęp do internetu w tak tak
    aktywację dokonałem swojej lubie

    tylko teraz pytanie, czy konfiguracja bluconnect tak tak
    czyms się różnić ma od erainternet tego co było w standardzie w telefonie
    nokia 5800?

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-05-31 10:44:18
    Temat: Re: Era Tak Tak Bluconnect tak tak za 9zł
    Od: darnok <d...@a...spam.ch>

    On 2010-05-31 10:54, Amir wrote:
    > tylko teraz pytanie, czy konfiguracja bluconnect tak tak
    > czyms się różnić ma od erainternet tego co było w standardzie w telefonie
    > nokia 5800?

    nie

    pozdr
    darnok

  • 3. Data: 2010-05-31 11:04:36
    Od: "SDD" <s...@t...pl>

    Użytkownik "Amir" <d...@S...pl> napisał w wiadomości

    > tylko teraz pytanie, czy konfiguracja bluconnect tak tak
    > czyms się różnić ma od erainternet tego co było w standardzie w telefonie
    > nokia 5800?

    Pzy czym moze si eokazac, ze jest poblokowane wszysko oprocz www i moze paru
    innych rzeczy.
    Ale tez moze i nie - tojuz si emusi wypowiedziec ktos, kto testowal to
    nielimitowane cudo z limitem 100 MB

    Pozdrawiam
    SDD

  • 4. Data: 2010-05-31 11:21:46
    Od: "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>

> [...]
    > paru innych rzeczy.
    > Ale tez moze i nie - tojuz si emusi wypowiedziec ktos, kto testowal to

    to jest kpina i nadaje sie na poarzadna wielomilionowa kare, przeciez
    ograniczenie ktore pozniej nakladaja uniemozliwia korzystanie z internetu
    jest 10 krotnie mniejsze niz najgorszy modem z przed 10 lat .

    --
    Szukasz programu do firmy? Zobacz DUMPINGOWIEC
    Wszystkomający program dla firm - HIT !!!

  • 5. Data: 2010-05-31 12:04:24
    Od: "suchar" <s...@w...pl>

    Użytkownik "wspolna-flaszka.pl" <p...@n...pl>
    napisał w wiadomości news:hu064f$lpu$1@inews.gazeta.pl...

> [...]
    > ograniczenie ktore pozniej nakladaja uniemozliwia korzystanie z
    > internetu jest 10 krotnie mniejsze niz najgorszy modem z przed 10 lat

    Reklama wprowadza błąd, też usłyszałem: bez limitu danych,
    a na stronie www jest już podana informacja o limicie 100 MB ;)
    To tak jakby stacja benzynowa się reklamowała: u nas nielimitowane
    tankowanie w cenie 100zł
    a pod spodem
    *do 30 litrów

  • 6. Data: 2010-05-31 12:55:33
    Od: "Amir" <d...@S...pl>

> [...]
    > a na stronie www jest już podana informacja o limicie 100 MB ;)
    > To tak jakby stacja benzynowa się reklamowała: u nas nielimitowane

    a to muszę sprawdzić zalezy mi na sky-pie via fring
    i palringo dla gg.
    i czasami www, w sumie takiego klienta jak moja piękna to by chcieli 9zł a
    korzystanie moze 2x po 5min na dzien :)

  • 7. Data: 2010-05-31 14:03:31
    Od: "niusy.pl" <f...@o...pl.invalid>

    Użytkownik "suchar" <s...@w...pl>

> [...]
    > a na stronie www jest już podana informacja o limicie 100 MB ;)
    > To tak jakby stacja benzynowa się reklamowała: u nas nielimitowane

    reszta 1litr na godzinę

    To w sumie nie wprowadza

  • 8. Data: 2010-06-01 07:52:31
    Od: krzysztofsf <k...@w...pl>

    On 31 Maj, 14:04, "suchar" <s...@w...pl> wrote:

> [...]
    > a na stronie www jest już podana informacja o limicie 100 MB ;)
    > To tak jakby stacja benzynowa się reklamowała: u nas nielimitowane

    Ciekawe - nie widze w regulaminie zadnej opcji dezaktywacji uslugi.
    Od momentu aktywacji kazde zasilenie idzie w pierwszym rzedzie na
    oplate 9 zl za ponowne uruchomienie cyklu 30 dni waznosci uslugi.. W
    miedzyczasie w przypadku braku srodkow usluga zostaje zawieszona.

    Wyglada na to, ze nalezy zmienic numer, jesli chcemy zrezygnowac -
    przynajmniej jesli opieramy sie na regulaminie.