  • 41. Data: 2022-01-28 18:14:54
    Temat: Re: Elektryk z zasięgiem 2 km
    Od: Shrek <...@w...pl>

    > Shrek, nadir, ToMasz, wiem że jesteście zaradne chłopaki, macie sklep z
    > aku za rogiem czynny nawet w niedzielę, na pych zapalacie nawet na
    > śniegu i pchając pod górkę i dacie radę.

    No dajemy - trzy razy miałem pusty aku i trzy razy odjechałem w pół
    godziny. W ostateczności wyciągasz kabele i stoisz przy wózku z kablami
    w rękach i błagalnym wzrokiem. Nie wiem jak gdzie indziej ale w stolicy
    chamstwa wszelakiego po 10 minutach zatrzymała się postronna osoba i
    odpaliliśmy.

    --
    Shrek

    ***** *** i konfederację.

  • 42. Data: 2022-01-28 20:33:17
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    On 28.01.2022 13:27, Cavallino wrote:

    > Zostaw kiedyś na dworze poniżej -20 i pojedź wtedy trochę....

    pamiętam jak z 10 lat temu (może więcej?) VW T4 2.4D odpalał normalnie i
    spokojnie przejechał 2x100km przy -30C. Jeden taki dzień pamiętam,
    jedyny dzień w którym stwierdziłem, że podgrzewane lusterka byłyby
    fajne, bo oszraniały się w czasie jazdy. Auto było kilkunastoletnie
    (może nawet pełnoletnie) z przebiegiem pewnie sporo powyżej 500kkm (na
    liczniku miał mniej, ale ze zużycia wyglądał znacznie gorzej niż
    sprzedawany w pobliżu egzemplarz z przebiegiem 600kkm)
    Jedyne co, to mrozy (mniejsze ale jednak) utrzymywały się też wcześniej,
    więc pewnie stacje były przygotowane, no i robiłem sporo kilometrów,
    więc i często wymieniałem paliwo na nowsze, 'bardziej zimowe'

    Lukasz

  • 43. Data: 2022-01-28 23:10:47
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 28-01-2022 o 16:11, J.F pisze:

    > A moze jednak ten zwykly zimowy ON z Orlenu daje rade w praktyce?

    W Poznaniu nie dawał, skoro diesle masowo po rowach stały.

    > No i tez troche nie chce mi sie wierzyc, ze Orlen produkuje paliwo,
    > ktore w krajowej zimie zawodzi.

    To uwierz.
    Albo poszukaj informacji w prasie/necie, jaki dramat był rok temu.

  • 44. Data: 2022-01-28 23:45:34
    Od: ii <i...@o...invalid>

    W dniu 28.01.2022 o 18:14, Shrek pisze:

> [...]
    > w rękach i błagalnym wzrokiem. Nie wiem jak gdzie indziej ale w stolicy
    > chamstwa wszelakiego po 10 minutach zatrzymała się postronna osoba i

    Może urodziwy jesteś.

  • 45. Data: 2022-01-31 16:19:46
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 28 Jan 2022 18:14:54 +0100, Shrek wrote:

    > No dajemy - trzy razy miałem pusty aku i trzy razy odjechałem w pół
    > godziny.

    Miales szczescie.
    Jak kiedys zaniedbalem akumulator, moja wina, sie rozladowal
    kompletnie, naladowalem - czasu nie liczac. Minely 3 miesiace - auto
    nie zapala. Zwarta cela.
    Jest 1 maja czy 30 kwietnia ... dluzsza przerwa.

    Zakup akumulatora - prosta sprawa - wsiadam w drugi samochod ...
    a jak nie mam, to juz nie jest taka prosta.
    Mam w poblizu 4 sklepy z akumulatorami, ale nawet 1km na piechote to
    nie jest prosta sprawa. No dobra - sa taksowki.

> [...]
    > w rękach i błagalnym wzrokiem. Nie wiem jak gdzie indziej ale w stolicy
    > chamstwa wszelakiego po 10 minutach zatrzymała się postronna osoba i

    Zalezy gdzie. Zatrzymac sie powiedzmy zatrzyma.
    Ale nie ma gdzie zaparkowac, a np ulica ruchliwa.
    No dobra - sa taksowki z taka pomoca - ale znow - im mniejsza
    miejscowosc, tym trudniej.

    J.