eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmElectro.pl Opineo Monster Pentagramu
Ilość wypowiedzi w tym wątku: 19

  • 11. Data: 2014-01-21 04:11:19
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Pszemol" lbkg2v$sr1$...@d...me

    >>>> Zarzut, że sklep zwodził klienta w celu uniemożliwienia mu zwrotu towaru
    >>>> jest bezpodstawny. Telefon został zakupiony w związku z prowadzoną
    >>>> działalnością gospodarczą, zatem z mocy prawa klient nie miał możliwości
    >>>> zwrotu towaru. Wobec powyższego podtrzymujemy stanowisko w sprawie.

    >>> Czy to prawda?

    >> Tu jest dużo informacji -- zatem o co pytasz?
    >> Czy o to, że telefon był zakupiony na firmę?

    > Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia.

    >> Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
    >> nie zdawał sobie z tego sprawy.

    > Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje...

    Nie rozumiem, o jakie cienie Ci chodzi.
    Piszesz do siebie, czy do mnie?
    Ja Twoich myśli nie znam.



    > Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
    > Nie jest to istotne dla Ciebie.

    Jest istotne -- nie był generowany, Electro.pl
    mógł wysłać go do mnie za pośrednictwem Opineo,
    skoro nie potrafił wysłać bezpośrednio do mnie.


    Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:

    -- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
    -- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie

    BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu
    w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary.
    (lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'')



    >>> Wiadomo że widząc już hasło wydaje Ci się że jest łatwe do odgadnięcia,
    >>> ale gdybyś nie znał hasła, nie wiedział że składa się z dwu kropek i dwu
    >>> słów to ile zajęłoby Ci czasu odgadnięcie takiego hasła?

    >> Nie wiem, ale co to ma do rzeczy? Przecież nie kwestionuję
    >> komplikacji kodu, lecz jego uporczywe niedostarczanie mnie
    >> i podawanie mi wykrętnych odpopwiedzi.

    > No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane
    > tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do rzeczy?
    > Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-)

    Nie -- niepotrzebnych nie piszę, ale Ty nie chcesz czytać.
    Nie był generowany, więc nie musiał być wysyłany na mój @dres,
    lecz mógł być wysłany za pośrednictwem Opineo.

    >> Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.

    > Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera?
    > Sam sobie zrobiłeś krzywdę?



    >> Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
    >> co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.

    > Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów.
    > Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu.

    Znów udajesz, że nie rozumiesz. :)
    Problemem nie jest błąd, ale reakcja sklepu.




    >> Nie wiesz, co to sanatorium?

    > Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z telefonu...

    A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz?

    > Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich długoletnich
    > problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?


    Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie z kimś
    mylisz.


    >>>> Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
    >>>> codziennie zjadam garść tabletek:

    >> Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu aptekach. ;)

    > Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok.

    A powinienem? Inni rozmawiając z Tobą mają?
    Ja jestem odporny na takich jak Ty. :)
    Ćwiczę swoja cierpliwość. :)

    >>>> -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
    >>>> -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
    >>>> -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
    >>>> -- różne magnezy z witaminą B6

    >>>> bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
    >>>> szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...

    >>>> Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
    >>>> coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
    >>>> bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.

    >>> Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?

    >> Sklep sprzedał to coś.

    > Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie...

    Roztargniony jesteś. :) Sklep, zwany apteką sprzedał mi witaminy.
    Natomiast sklep Electro.pl sprzedał mi Monstera, który uszkodził
    mi ucho.


    > W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??

    Tak, dobrze. :)

    > Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
    > ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?

    Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzenie Ci ogłuchnięcia
    w ten sposób, :) skoro bezpodstawnie kwestionujesz moje słowa. :)

    > Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu
    > (jako firma) i teraz telefon Ci się nie podoba. Zamiast jak uczciwy człowiek
    > ponieść zasłużone straty i koszty potraktować jako lekcję życia Ty próbujesz
    > zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował...

    Twoim zdaniem firmę można oszukać bezkarnie?
    Widzę, że masz pozostałości z głębokiej PRLi,
    gdzie firma państwowa trwoniła pieniądze. :)

    > Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:

    Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym?
    Gdzie ja piszę o chęci anulowania?

    > a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
    > albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20 lat...

    > Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.

    PLONK. :) Pogadaj ze sobą. :) I tak mam Cię od dawna w czymś rodzaju KF. :)

    -=-

    A innych przestrzegam przed Monsterem i jego zabójczym dźwiękiem.
    Opis dokładniejszy jest na pl.rec.audio -- kto chce, niech zapozna
    się z tym opisem, zamiast czytać Twoje głupoty usypiające uwagę.

    Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija
    ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje
    niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom.

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 12. Data: 2014-01-22 03:26:49
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lbkogq$9u8$1@node2.news.atman.pl...
    >> Tak, o to pytam, a pośrednio o możliwość zwrotu z powodu niezadowolenia.
    >
    >>> Był, ale w czasie pierwszych rozmów Electro.pl
    >>> nie zdawał sobie z tego sprawy.
    >
    >> Ale drastycznie rzucał się ten fakt cieniem na Twoje opcje...
    >
    > Nie rozumiem, o jakie cienie Ci chodzi.
    > Piszesz do siebie, czy do mnie?
    > Ja Twoich myśli nie znam.

    A ja myślę, że doskonale rozumiesz.

    >> Nie. Drobiazgiem nazwałem to czy hasło jest generowane czy powielane.
    >> Nie jest to istotne dla Ciebie.
    >
    > Jest istotne -- nie był generowany, Electro.pl
    > mógł wysłać go do mnie za pośrednictwem Opineo,
    > skoro nie potrafił wysłać bezpośrednio do mnie.

    Skąd Ty możesz wiedzieć co sklep mógł a czego nie mógł?
    Pracujesz tam? Znasz wszystkie ich zasaday?

    > Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:
    >
    > -- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
    > -- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie

    Jakoś mi ciężko w to uwierzyć...

    > BTW -- do tej pory sklep nie zgodził się na wymianę telefonu
    > w sklepie na zasadzie -- przysyłają mi nowy i zabierają stary.
    > (lub choćby przysyłają zastępczy na czas ,,diagnozowania'')

    A obiecywał Ci coś takiego?

    Nie masz starego telefonu aby przetrzymać te kilkanaście dni?
    Czy sztucznie robisz problem aby wywinąć się pretekstami od transakcji?

    >> No właśnie nie wiem po co narzekasz na to, że hasło nie jest generowane
    >> tylko powielane, że sklada się tylko z dwu wyrazów i kropki - co to ma do
    >> rzeczy?
    >> Sam widzisz, że piszesz dużo niepotrzebnych rzeczy :-)
    >
    > Nie -- niepotrzebnych nie piszę, ale Ty nie chcesz czytać.
    > Nie był generowany, więc nie musiał być wysyłany na mój @dres,
    > lecz mógł być wysłany za pośrednictwem Opineo.

    Żeby wszyscy go widzieli?
    I dlaczego sklep miałby posługiwać się inną
    firmą w kontakcie z własnym klientem?

    I dlaczego niby jeden email dochodzi a inny nie?
    Coś tu śmierdzi...

    >>> Są telefony tańsze od Monstera -- i zarazem lepsze od niego.
    >
    >> Dlaczego wiedząc o tym, wybrałeś Monstera?
    >> Sam sobie zrobiłeś krzywdę?

    Wymowna cisza ?

    >>> Błąd w konfiguracji APN naprawia się w kilka sekund, o ile wiadomo,
    >>> co naprawić. Sklep wiedział, bo sprzedał tych telefonów sporo.
    >
    >> Błąd w konfiguracji APN dotyczy tylko dziadoskich, tanich telefonów.
    >> Taki iPhone np. pod systemem iOS sam sobie to ustawia... nie ma problemu.
    >
    > Znów udajesz, że nie rozumiesz. :)
    > Problemem nie jest błąd, ale reakcja sklepu.

    Czy sklep jest odpowiedzialny za wsparcie pozakupowe?
    Czy jak w sklepie kupisz telewizor Samsunga i nie będziesz umiał
    sobie czegoś sam ustawić, to będziesz dzwonił do sklepu czy sam
    szukał w instrukcji obsługi lub kontaktował przedstawiciela Samsunga?

    Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz?

    >>> Nie wiesz, co to sanatorium?
    >
    >> Nie, nie wiem jak można doznać urazu ucha w czasie korzystania z
    >> telefonu...
    >
    > A cokolwiek wiesz, czy (jak Jerzy Andrzej Wojnar) nic nie wiesz?

    Lepiej wytłumacz mi jak to się stało że doznałeś urazu ucha... :-)
    Ze słuchawki wyskoczyła jakaś glizda i Cię ugryzła w ucho?

    >> Trochę to śmiesznie brzmi, zwłaszcza że dalej piszesz o swoich
    >> długoletnich
    >> problemach z uszami i znowu nie wiadomo dlaczego oskarżasz o to sklep?
    >
    >
    > Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie
    > z kimś mylisz.

    Cytuję:
    "przez wiele lat prawe ucho stopniowo głuchło
    i w roku 2008 było głuche (wiem to na pewno) jak przysłowiowy pień,
    natomiast w 2009 nieźle słyszało tak, jak ucho uszkodzone hałasem.
    W 2008 roku w lewym uchu urwał się stopper (tłumik) przez co niemal
    wcale nie słyszałem. Urwany stopper został usunięty z lewego ucha
    przez lekarza dyżurnego (laryngologa) w Białymstoku..."

    Z kim Cię mylę? Może jakiegoś lekarstwa nie zażyłeś i znowu piszesz bzdury?

    >>>>> Obecnie uszy nie słyszą symetrycznie, stan nie jest ustabilizowany,
    >>>>> codziennie zjadam garść tabletek:
    >
    >>> Akurat skończyły się te, na które jest właśnie teraz promocja w wielu
    >>> aptekach. ;)
    >
    >> Ale co to ma do rzeczy? Masz słowotok.
    >
    > A powinienem? Inni rozmawiając z Tobą mają?
    > Ja jestem odporny na takich jak Ty. :)
    > Ćwiczę swoja cierpliwość. :)

    Powinieneś pisać krótko, składnie i do rzeczy...
    Ty piszesz rozwlekle i robisz z tematu miód mydło i powidło.

    >>>>> -- witaminę PP 200 mg dwa razy dziennie
    >>>>> -- zamienniki leku Betaserc 24 mg dwa razy dziennie
    >>>>> -- zamienniki leku Biotropil 1200 mg dwa razy dziennie
    >>>>> -- różne magnezy z witaminą B6
    >
    >>>>> bez przyjmowania których słuch pogarsza się (pojawiają się
    >>>>> szumy, szmery gwizdy, szelesty itp. odgłosy) w obu uszach...
    >
    >>>>> Ponadto w lewym uchu słyszę (w czasie ziewania na przykład)
    >>>>> coś, co przypomina łopotanie flagi na wietrze, ale jest
    >>>>> bardzo ciche -- i słyszę to coraz ciszej.
    >
    >>>> Ale co to ma wspólnego ze sklepem Electro.pl ?
    >
    >>> Sklep sprzedał to coś.
    >
    >> Sprzedał Ci magnezy z witaminą B6? Skup się na temacie...
    >
    > Roztargniony jesteś. :) Sklep, zwany apteką sprzedał mi witaminy.
    > Natomiast sklep Electro.pl sprzedał mi Monstera, który uszkodził
    > mi ucho.

    Po co więc tutaj, na grupie o telefonach GSM, piszesz o aptece?
    Skup się!

    >> W jaki sposób smartfon spowodował ogłuchnięcie?? Dobrze się czujesz??
    >
    > Tak, dobrze. :)

    Więc w czym problem? Myślałem że ogłuchłeś...
    Odpowiesz na pytanie jak telefon spowodował Twoje ogłuchnięcie?

    >> Żaden smartfon nie ma takiego głośnika aby spowodować uszkodzenie
    >> ucha krótkotrwałym użytkowaniem... Zlituj się, komu tu mydlisz oczy?
    >
    > Zatem nie pozostaje mi nic innego, jak życzenie Ci ogłuchnięcia
    > w ten sposób, :) skoro bezpodstawnie kwestionujesz moje słowa. :)

    Opisz jak to się stało, będę miał być może podstawy...
    Na razie nie wiemy czy z telefonu coś wyskoczyło i Cię w ucho ugryzło... :-)

    >> Kupiłeś szmatławej firmy telefon, bez prawa przetestowania/zwrotu
    >> (jako firma) i teraz telefon Ci się nie podoba. Zamiast jak uczciwy
    >> człowiek
    >> ponieść zasłużone straty i koszty potraktować jako lekcję życia Ty
    >> próbujesz
    >> zwalić swoje problemy na sklep który tego telefonu nie wyprodukował...
    >
    > Twoim zdaniem firmę można oszukać bezkarnie?
    > Widzę, że masz pozostałości z głębokiej PRLi,
    > gdzie firma państwowa trwoniła pieniądze. :)

    Możesz mi powiedzieć w którym miejscu SKLEP Cię oszukał?

    >> Próbujesz za wszelką cenę anulować transakcję pod różnymi pretekstami:
    >
    > Ty na pewno mnie nie mylisz z kimś innym?
    > Gdzie ja piszę o chęci anulowania?

    No tu, gdzie domagasz się niedorzecznych usług, wiedząc że sklep ich nie
    spełni.
    Liczysz pewnie na to, że się Tobą zmęcza i oddadzą Ci pieniądze aby mieć
    spokój.

    >> a to rzekomo niewysłany bon (bo jak Ci udowdonią że go dostałeś, nie?)
    >> albo jakaś żółta plamka, albo jakieś problemy z uszami które masz od 20
    >> lat...
    >
    >> Człowieku! Zlituj się! Naprawdę jesteś dla wszystkich przeźroczysty.
    >
    > PLONK. :) Pogadaj ze sobą. :) I tak mam Cię od dawna w czymś rodzaju KF.
    > :)

    Jasne, jasne... Piszesz od rzeczy, bez ładu i składu - kręcisz i mącisz.
    Nie dziwota że potraktowali takiego matacza jak Cię potraktowali.

    > Podobnie z Electro.pl -- kto chce, niech czyta i niech omija
    > ten sklep z daleka, wiedząc o tym, że Opineo kłamie i buduje
    > niezasłużoną reputację skandalicznie złym sklepom.

    Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem?
    Czy to wina Tesco że sprzedaje 4 rodzaje papieru toaletowego i ten
    najtańszy jest kiepski i nie warto go kupować? Pomyśl chwile...
    To Ty musisz zastanowić się jak wydajesz swoje pieniędze i to Ty
    musisz brać odpowiedzialność za swoje decyzje. Jak kupiłeś telefon
    na firmę, aby sobie VAT odliczyć to straciłeś szansę zwrotu jaka
    przysługuje końcowemu odbiorcy - sam dokonałeś wyboru...
    A jeśli kupiłeś wadliwy telefon to czemu nie skontaktujesz się z
    producentem?


  • 13. Data: 2014-01-22 05:25:56
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Pszemol" lbna9e$oh3$...@d...me

    >> Od Electro.pl zaginęły dwa m@ile:

    >> -- jeden (słany ponoć wielokrotnie) z bonem
    >> -- i jeden z informacją o możliwości wymiany telefonu w sklepie

    > Jakoś mi ciężko w to uwierzyć...

    Gdy Opineo zamieszczał odpowiedź sklepu na swej stronie,
    słał do mnie m@il -- żaden z tych m@ili nie zaginął. Ani
    wtedy, gdy byłem w sanatorium, ani wtedy, gdy byłem w szpitalu,
    ani inne.

    Inni ludzie także nie narzekają na ginięcie listów, chyba, że w spamie. :)







    > Żeby wszyscy go widzieli?

    Wszycy, czyli ja, Electro,pl i Opineo.







    > Coś tu śmierdzi...

    U mnie nie ma smrodu -- to zasługa m@ili...
    Gdy puścisz bąka -- u mnie nie śmierdzi. :)





    > Pieluchę też Ci sklep musi zmienić jaką w Auchanie kupisz?

    Rozumiem, że widzimy świat poprzez pryzmat nas samych,
    ale uwierz mi -- nawet jeśli Ty używasz pieluch, to
    nie znaczy, że inni także używają...






    >> Pokaż zatem, gdzie ja piszę o tych długoletnich problemach, bo chyba mnie z kimś
    mylisz.

    > Cytuję:
    > "przez wiele lat prawe ucho stopniowo głuchło
    > i w roku 2008 było głuche (wiem to na pewno) jak przysłowiowy pień,
    > natomiast w 2009 nieźle słyszało tak, jak ucho uszkodzone hałasem.
    > W 2008 roku w lewym uchu urwał się stopper (tłumik) przez co niemal
    > wcale nie słyszałem. Urwany stopper został usunięty z lewego ucha
    > przez lekarza dyżurnego (laryngologa) w Białymstoku..."

    > Z kim Cię mylę? Może jakiegoś lekarstwa nie zażyłeś i znowu piszesz bzdury?

    Z kimś, kto w sanatorium doznał urazu prawego ucha.
    Ja doznałem w sanatorium urazu lewego ucha.












    > Gdzie Electro jest winny za to że Monster jest dziadowskim telefonem?
    > Czy to wina Tesco że sprzedaje 4 rodzaje papieru toaletowego i ten

    Akurat Tesco ma doskonały papier toaletowy.
    [nic dziwnego, skoro wszystko tam jest do dupy]

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 14. Data: 2014-01-24 16:24:07
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
    Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):

    > Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze
    > mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na grupach dyskusyjnych :) w celu
    > ukazania prawdziwego oblicza wiadomego sklepu. Być może będę ją zamieszczał
    > w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić potrzebny
    > im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o nieuczciwą ocenę
    > zawartą w Opineo.

    Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.


  • 15. Data: 2014-01-24 19:20:46
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    <r...@k...pl> u...@4...com

    > Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie przeze
    > mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na grupach dyskusyjnych :) w celu
    > ukazania prawdziwego oblicza wiadomego sklepu. Być może będę ją zamieszczał
    > w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić potrzebny
    > im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o nieuczciwą ocenę
    > zawartą w Opineo.

    : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.

    To Twój wniosek.

    A ja będę co jakiś czas przypominał o tym, że Electro.pl
    oszukuje klientów, zaś Opineo buduje fikcyjne reputacje
    sklepów, przez co Empik wypada w Opineo źle (choć moim
    zdaniem to dobry sklep) a Electro wypada dobrze, choć
    to skandalicznie zły sklep.

    Gdy ostrzeżony prze mnie człowiek kupi lodówkę ze zniszczonymi
    drzwiami (czyli taką, która funkcji lodówki nie spełnia)
    a Electro miesiącami będzie wodził za nos -- nadmiernie
    odważny klient przypomni sobie moje słowa...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 16. Data: 2014-01-25 16:15:12
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> wrote in
    message news:lbuaua$k8a$1@node2.news.atman.pl...
    >
    > <r...@k...pl> u...@4...com
    >
    >> Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja zostanie
    >> przeze
    >> mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na grupach dyskusyjnych :)
    >> w celu
    >> ukazania prawdziwego oblicza wiadomego sklepu. Być może będę ją
    >> zamieszczał
    >> w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić
    >> potrzebny
    >> im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o nieuczciwą
    >> ocenę
    >> zawartą w Opineo.
    >
    > : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.
    >
    > To Twój wniosek.

    Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony.

    Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej
    troski".


  • 17. Data: 2014-01-30 14:45:27
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    Użytkownik wrote:
    > Fri, 17 Jan 2014 00:47:33 +0100, w
    > <lb9r2t$mch$1@node2.news.atman.pl>, "Eneuel
    > Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console> napisał(-a):
    >
    >> Cała ta (pełna mataczenia ze strony Electro.pl) korespondencja
    >> zostanie przeze mnie zamieszczona (zamieszczana co jakiś czas) na
    >> grupach dyskusyjnych :) w celu ukazania prawdziwego oblicza
    >> wiadomego sklepu. Być może będę ją zamieszczał
    >> w ciekawszych miejscach. Chcę przestrzec tych, którzy chcąc kupić
    >> potrzebny
    >> im sprzęt, nabywają (w Electro.pl) problemy, opierając się o
    >> nieuczciwą ocenę zawartą w Opineo.
    >
    > Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.

    ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :)


  • 18. Data: 2014-01-30 16:49:56
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Marek Dyjor" lcdl1c$iq3$...@n...task.gda.pl

    >> Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.

    > ale to drugie to wszyscy w Polskim internecie już od dawna wiedzą... :)

    Ja nie kupię już niczego w tych sklepach, które mają dobrą opinię w Opineo. :)

    A Electro.pl może podskakiwać, może wyzywać mnie od nienormalnych,
    może podskakiwać, może nawet zsikać się z bólu -- ale ja nie kupię
    już niczego w sklepach rekomendowanych przez Opineo. :)

    Na szczęście dla mnie -- Auchan ma niższe ceny niż internetowe sklepy...

    Do tego dochodzą sklepy chińskie -- ani jeden zakup stamtąd
    nie sprawił mi problemów, jeśli nie liczyć długiego czasu
    oczekiwania.

    Auchan też dowozi do domu? Chyba jakoś tak -- może nie wszędzie, może
    jakoś nie zawsze... Drobnych zakupów nie musi (telefonu na przykład)
    zaś duże przywozi na pewno. I dba o zadowolenie klienta.

    Powołując się na autorytet -- nie nazywajmy szamba
    (Electro.pl czy Opineo) perfumerią...

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....


  • 19. Data: 2014-01-30 16:54:39
    Temat: Re: Electro.pl Opineo Monster Pentagramu
    Od: "Eneuel Leszek Ciszewski" <p...@c...fontem.lucida.console>


    "Pszemol" lc0kec$ter$...@d...me

    >> : Wniosek jest jeden: sklep jest w porządku, a klient nienormalny.

    >> To Twój wniosek.

    > Obawiam się, że nie jest on w tym wniosku odosobniony.

    > Wszyscy co Cię znają na tej grupie zgodzą się, ze jesteś "specjalnej troski".

    Cóż z tego? Michał Kawecki też tak myślał, ale okazało się, że
    to on wymaga ,,specjalnej troski''? Że i on, i ci, którym
    doradzał... (przykładowo skopiowanie zapasowej MFT w miejsce
    uszkodzonej ,,zasadniczej'')

    Można długo (jak Michał Kawecki czy Ty bądź Electro.pl)
    powtarzać -- jestem mądry, jestem najmądrzejszy, jestem
    doskonały... Ale żadna mantra nie ma mocy sprawczej...

    Czas zwykle weryfikuje to i owo. :)

    --
    .`'.-. ._. .-.
    .'O`-' ., ; o.' eneuel@@gmail.com '.O_'
    `-:`-'.'. '`\.'`.' ~'~'~'~'~'~'~'~'~ o.`.,
    o'\:/.d`|'.;. p \ ;'. . ;,,. ; . ,.. ; ;. . .;\|/....

strony : 1 . [ 2 ]


Szukaj w grupach

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: