  • 21. Data: 2012-04-26 14:34:25
    Temat: Re: Ehhh znowu ta marka
    Od: gregor <g...@s...pl>

    W dniu 2012-04-26 11:43, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Pokaż mi statystykę policyjną (np. roczną) ze względu na markę pojazdu
    > wraz z informacją o ilości tych pojazdów na polskich drogach - wtedy
    > możemy porozmawiać.

    może się podłączę nie jest to wiarygodne źródło ale jest jednak coś na
    rzeczy

    http://podlaska.policja.gov.pl/index.php?akcja=wynik
    &f=bmw&k=&d_p=0&m_p=0&r_p=0&d_k=0&m_k=0&r_k=0&a=0

    wpisz np. w wyszukiwarce opel, mercedes, cokolwiek innego i porównaj
    liczby artykułów powiązanych z daną marką w zestawieniu do BMW

    gregor

  • 22. Data: 2012-04-26 15:28:25
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-26 14:34, gregor wrote:

    > może się podłączę nie jest to wiarygodne źródło ale jest jednak coś na
    > rzeczy

    Znowu wyszukiwarka. Przykład z samolotem widziałeś ?

> [...]
    >
    > wpisz np. w wyszukiwarce opel, mercedes, cokolwiek innego i porównaj
    > liczby artykułów powiązanych z daną marką w zestawieniu do BMW

    Uważasz, że z każde zdarzenie oznacza wpis ?

    Wpisałem:

    Ford - 15-cie stron wyników.
    BMW - 9 stron.
    Audi - 21 stron.

    Jakieś inne rewelacje ?

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 23. Data: 2012-04-26 20:45:12
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 14:26, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > Stawki podobnie jak tytuły prasowe niekoniecznie odzwierciedlają
    > rzeczywistość.
    >
    > Zrobilem szybki test:
    >
    > Audi A4 - 761,
    > BMW 320 - 742,
    > Ford Mondeo - 620,
    > Skoda Octavia - 660,
    > Porsche Carrera - 795
    > Honda Accord - 740,
    > Citroen C5 - 804,
    > Kia Carens - 684,
    > Mazda mx-5 - 748
    >
    > Gdzie Ci mordercy w C5 ?

    O z jakiego to towarzystwa? Bo rozumiem, że na stronie klepałeś gdzieś.

  • 24. Data: 2012-04-26 22:25:12
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-26 20:45, anacron wrote:

    > O z jakiego to towarzystwa? Bo rozumiem, że na stronie klepałeś gdzieś.

    Pierwsze co sie napatoczyło: Link4.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 25. Data: 2012-04-26 22:30:35
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-26 22:25, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:
    > Pierwsze co sie napatoczyło: Link4.

    Oni nie są miarodajni, oni są dziwni.

  • 26. Data: 2012-04-26 23:57:48
    Od: 'Tom N' <n...@i...dyndns.org.invalid>

    anacron w <news:jnbcgr$1db$1@mx1.internetia.pl>:

    > Nowego być może, ale takie jak widzę na drogach zazwyczaj, to za jeden
    > mój miałbym 10 tamtych :)

    Nic nie zrozumiałeś, bo niby dlaczego miałbyś...

    Pa!

    --
    Tomasz Nycz

  • 27. Data: 2012-04-27 09:14:24
    Od: Marcin 'Yans' Bazarnik <g...@...lesie>

    On 2012-04-26 22:30, anacron wrote:

    > Oni nie są miarodajni, oni są dziwni.

    No tak, nie zauważyłem. Bardziej miarodajne są przecież wyszukiwarki
    typu google lub artykułów na portalu Policji albo pms.

    --
    pozdrawiam,
    Marcin 'Yans' Bazarnik

  • 28. Data: 2012-04-27 12:50:11
    Od: anacron <a...@a...pl>

    W dniu 2012-04-27 09:14, Marcin 'Yans' Bazarnik pisze:

    > No tak, nie zauważyłem. Bardziej miarodajne są przecież wyszukiwarki
    > typu google lub artykułów na portalu Policji albo pms.

    Nie mówię o google, tylko oni wyliczyli kiedyś takie OC, za cenę którego
    miałbym dwa u dowolnej konkurencji.

  • 29. Data: 2012-04-29 09:20:02
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Thu, 26 Apr 2012 13:54:34 +0200, anacron <a...@a...pl>