  • 11. Data: 2012-01-28 20:36:57
    Temat: Re: Efekty debilnego protestu kierowców
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    Foxtrot dopiero się zaczyna-> http://tnij.org/o5yk

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 12. Data: 2012-01-28 20:37:22
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 20:33, pedro pisze:
> [...]
    > poszybują w górę tak jak cukier i paliwo. Brak konkurencji powoduje
    > niepohamowany wzrost cen. Najpierw wykończyć a później dopierdolić grubą

    I w ramach protestu wyrzucisz zawartość lodówki do kosza po czym kupisz
    nowy zapas żywności?
    PS: nie przeceniasz swojej Ciekawości?

    --
    Paweł

  • 13. Data: 2012-01-28 20:38:54
    Od: Kudłaty Konservateesta <n...@p...com.pl>

    W dniu 2012-01-28 20:07, DoQ pisze:
    > W takiej formie co najwyżej idiotyczny.

    Drugi fenio się znalazł.

    --
    Kudłaty Konservateesta
    n...@p...com.pl

    ? ? ??? ????!

  • 14. Data: 2012-01-28 20:39:44
    Od: DoQ <p...@g...com>

    W dniu 28-01-2012 20:38, Kudłaty Konservateesta pisze:
    > Drugi fenio się znalazł.

    Idź do fryzjera.

    --
    Paweł

  • 15. Data: 2012-01-28 20:40:18
    Od: to <t...@i...pl>

    begin pedro

    > Ja jestem Ciekaw czy będziesz tą samą płytę grał jak ceny żywności
    > poszybują w górę tak jak cukier i paliwo.

    Szczerze, to nie wiem nawet ile żywność kosztuje.

    > Brak konkurencji powoduje
    > niepohamowany wzrost cen. Najpierw wykończyć a później dopierdolić grubą
    > cenę.

    Ceny paliwa są u nas niższe niż w prawie wszystkich pozostałych krajach,
    z którymi mamy unię celną. Dlatego ten protest nie ma sensu, bo paliwo
    istotnie nie potanieje tylko w Polsce. To się po prostu nie stanie i tyle.

  • 16. Data: 2012-01-28 20:40:53
    Od: Winston Niles Rumfoord <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:27, Diabełson pisze:
    > W dniu 2012-01-28 18:52, to pisze:
    >>

    > Poczekaj, to dopiero początek przebudzenia narodu. Nie bój nic,
    > pojedziesz na dupie razem ze swoim Tuskiem i jego lemingami :)

    Nikt nie lubi Tuska i jego lemingów. Tylko co w zamian? Kaczyński?
    Miller? Czy może Palikot? To ja już wolę Tuska i lemingi.

  • 17. Data: 2012-01-28 20:41:05
    Od: to <t...@i...pl>

    begin DoQ

    > Idź do fryzjera.

    Pewnie nie chcą go już strzyc, bo za każdym razem odkurzacz zapycha się
    kudłami.

  • 18. Data: 2012-01-28 20:42:52
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Winston Niles Rumfoord

    > Nikt nie lubi Tuska i jego lemingów. Tylko co w zamian? Kaczyński?
    > Miller? Czy może Palikot? To ja już wolę Tuska i lemingi.

    Pewnie JKM i jego monarchia. :D

  • 19. Data: 2012-01-28 20:44:21
    Od: Diabełson <h...@s...org>

    W dniu 2012-01-28 20:40, Winston Niles Rumfoord pisze:

    > Nikt nie lubi Tuska i jego lemingów. Tylko co w zamian? Kaczyński?
    > Miller? Czy może Palikot? To ja już wolę Tuska i lemingi.

    A ja nie lubię kłamców i farbowanych lisów

    --
    F'pockokah az przytópęm

  • 20. Data: 2012-01-28 20:44:58
    Od: Winston Niles Rumfoord <r...@g...pl>

    W dniu 2012-01-28 20:44, Diabełson pisze:

    > A ja nie lubię kłamców i farbowanych lisów

    Nikt nie lubi. Nikt nie lubi też braku alternatywy, jak mniemam.