  • 1. Data: 2014-12-02 09:08:44
    Temat: Efekt gitarowy Bad Metal firmy Exar
    Od: j...@g...com

    Witam.
    Zakupiłem uszkodzony efekt Bad metal BM-02. Po rozebraniu obudowy widzę, że m.in.
    pourywane są połączenia między płytkami i gniazdami.
    Bardzo pomógłby mi schemat - przynajmniej montażowy.
    Próbowałem szukać kontaktu z producentem, ale firma chyba już nie istnieje.
    Proszę o pomoc posiadaczy schematu.
    Janusz

  • 2. Data: 2014-12-02 16:01:54
    Temat: Re: Efekt gitarowy Bad Metal firmy Exar
    Od: RR <m...@w...pl>

    W dniu 02.12.2014 o 09:08, j...@g...com pisze:
> [...]
    > Bardzo pomógłby mi schemat - przynajmniej montażowy.
    > Próbowałem szukać kontaktu z producentem, ale firma chyba już nie istnieje.

    Jak nic nie znajdziesz, zapodaj zdjęcia płytki z obu stron,
    oraz reszty zewłok. Układ jest bardzo prosty i być może
    na podstawie fotek uda się ustalić połączenia.

    --
    rry