  • 1. Data: 2012-05-22 15:31:12
    Temat: Edytor html/css [do książek epub]
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Mam prośbę czy ktoś mógłby polecić dobry edytor html, niestety potrzebne
    jest WYSIWYG, albo nawet lepiej niech pokazuje jednocześnie w kodzie i
    na podglądzie w którym miejscu się znajduję. Bezpłatny lub stosunkowo
    tani. Chodzi o to że mam książkę w formacie epub, są w niej błędy nawet
    po przerobieniu w programie calibre (m.in. usunięcie odstępów między
    akapitami) i wyrażeniami regularnymi poprawiłem co się dało, niestety
    nie wszystko i muszę ręcznie trochę wyedytować.
    Rozpakowałem "epub'a" z tą książką i mam pliki .html + stylesheet.css.
    Potrzebuję usunąć odstępy między akapitami ale nie każde tylko niektóre
    wystąpienia:
    Abym widział co usuwam potrzebny jest edytor WYSIWYG, albo edytor kodu
    który pokazuje na żywo na podglądzie WYSIWYG gdzie się znajduję. Pewnie
    posłuży też czasami do innych książek niż ta którą teraz przerabiam.

  • 2. Data: 2012-05-22 15:33:35
    Temat: Re: Edytor html/css [do książek epub]
    Od: Netx <n...@g...pl>

    Zapomniałem dodać że edytor nie powinien sam z siebie nic dodawać do kodu.

  • 3. Data: 2012-05-22 18:05:22
    Od: Mikolaj Machowski <m...@w...pl>

    Netx napisał:
    > Mam prośbę czy ktoś mógłby polecić dobry edytor html, niestety potrzebne
    > jest WYSIWYG, albo nawet lepiej niech pokazuje jednocześnie w kodzie i

    Spróbuj:

    http://code.google.com/p/sigil/

    m.