  • Data: 2009-03-05 15:18:54
    Temat: EXC 525 - problem z gaznikiem (?)
    Od: doktorski <d...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    6, tu doktorski;

    Ubiegly sezon na EXC skonczylem z objawem duszenia sie silnika przy
    ostrym odwinieciu manetki na niskich obrotach (bieg jalowy i ciut
    powyzej). Do konca sezonu przelatalem podnoszac nieco obroty biegu
    jalowego. Obiecalem sobie, ze w zime sie tym zajme. Czasu juz niewiele
    wiec czas do roboty.

    Tu pytanie: czy podobny objaw wynika z zatkania ktorejs z dysz czy to
    moze kwestia pompki przyspieszacza? Moze ktos przerabial podobny
    problem i zasugeruje rozwiazanie? Nie chce mi sie rozkladac gaznika na
    czynniki pierwsze bo jak go zloze to pewnie zostanie mi w reku
    fefnascie srubek... :) Nigdy nie bylem mocny w gaznikach ale jak bede
    musial to dam rade.

    Wiec? Gdzie szukac przyczyny? Co sprawdzic w pierwszej kolejnosci?

    pzdr, dr
    FJR/525