  • 11. Data: 2012-06-04 18:56:33
    Temat: Re: EURO - boję się
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail k...@g...com napisał(a) w poprzednim odcinku co
    następuje:

    > Nie, szukać nie trzeba ponownie.
    > TVP1 HD jest w mux1, a TVP 2 HD w mux3.

    hmm, to znaczy, ze ja musze jakos w ustawieniach wybrać, ktory to mux? Mux
    czyli nadajnik?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Nawet najdłuższa droga zaczyna się zawsze od pierwszego kroku.

  • 12. Data: 2012-06-04 19:40:47
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    wiadomości grup dyskusyjnych:0...@b...poznan.pl...
    > Osobnik posiadający mail c...@k...pl napisał(a) w
    > poprzednim odcinku co następuje:

    > podejrzewam, że zwykły (znak TVP bez znaczka HD)
    > Coś się pozmieniało i potrzeba ponownie wyszukać kanały?

    Oczywiście, od 1 czerwca mux-1 jest nadawany oficjalnie, co przy okazji
    zamieszało w składach obu muxów (1 i 3).

    > Bo rodzice mówili, że ostatnio coś im się pokazało i TVP2 jest HD.
    > Ale jedynka chyba nie.

    Też, tylko na mux-1.

  • 13. Data: 2012-06-04 19:42:32
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

> [...]
    > odcinku co następuje:

    > hmm, to znaczy, ze ja musze jakos w ustawieniach wybrać, ktory to mux?

    NIe, ale zaktualizować listę programów musisz.
    Niektórych już nie ma, inne są gdzie indziej, pojawiły się nowe.

    > Mux
    > czyli nadajnik?

    Nie, mux czyli multiplex.
    Wszystkie 3 obecne w Poznaniu muxy idą z tego samego nadajnika.
    Poczytaj trochę o czym mowa.

  • 14. Data: 2012-06-07 19:20:17
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:
    > Bo rodzice mówili, że ostatnio coś im się pokazało i TVP2 jest HD.
    > Ale jedynka chyba nie.

    Co może świadczyć, że odbierają MUX-3. Przy zasięgu tego MUX-a nic tylko
    się cieszyć ;-)

  • 15. Data: 2012-06-07 19:22:31
    Od: Bartłomiej Zieliński <B...@p...pl>

    Użytkownik Budzik napisał:
    > hmm, to znaczy, ze ja musze jakos w ustawieniach wybrać, ktory to mux? Mux
    > czyli nadajnik?

    Z jednego nadajnika może być kilka MUX-ów.
    Nie wiem skąd jesteś, ale zajrzyj tu:
    http://radiopolska.pl/wykaz/polskadv.php
    Masz czarno na białym (no, granatowo na niebieskim) na jakim kanale i
    częstotliwości i skąd nadaje jaki MUX.

  • 16. Data: 2012-06-09 04:02:59
    Od: Jingiel <x...@x...xx>

    W dniu 2012-06-04 00:58, Budzik pisze:
    > Ogladałem fragment meczu Polska Andora
    > Sygnał z powietrza (DVB-T)
    > TVP1 w opcjach pokazywało 576i
    >
    > Pytanie - czy mam się spodziewać, że mecze z EURO będą pokazywane w takiej
    > jakościowej sieczce w TVP?
    >
    > Dobrze, że jest EUROSPORT/2...

    Oglądnąłeś mecz wczoraj? Przestałeś się już bać?????

    --
    Jingiel

  • 17. Data: 2012-06-10 23:34:13
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail x...@x...xx napisał(a) w poprzednim odcinku co następuje:

    > Oglądnąłeś mecz wczoraj? Przestałeś się już bać?????

    :)
    ano
    obrazu tak.
    Pozostaje jeszcze komentarz.... taki fachowy... Darek na prezydĘta... ach,
    jaki człowiek jest rozpieszczony...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Aniołom łatwo być aniołami. Nie jedzą i są bezpłciowi."