  • 31. Data: 2015-07-21 02:08:27
    Temat: Re: ELM327 WiFi OBD2
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "Trybun"

    > Podobno jeden, i całą masę aut obsługuje. Pytanie tylko, w jakim
    > zakresie je obsługuje..?
    > ---
    > W zakresie OBD2 ? Tylko oryginalny ELM327 nie jest produkcji chińskiej. A
    > i ten oryginalny ma kolejne wersje oprogramowania nie dlatego, że ktoś
    > koniecznie chce numerek zwiększyć tylko dlatego, że cośtam nie działa albo
    > ma nie działać.

    Nie bardzo wiem co oznacza ten zakres... Np mechanik podłącza laptopa
    poprzez to łącze i ma całe auto na ekranie.
    ---
    Ale nie za pomocą ELM.

  • 32. Data: 2015-07-22 11:20:55
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-07-21 o 02:08, re pisze:

    > Nie bardzo wiem co oznacza ten zakres... Np mechanik podłącza laptopa
    > poprzez to łącze i ma całe auto na ekranie.
    > ---
    > Ale nie za pomocą ELM.

    Czyli ograniczenia to tylko za sprawą samego adaptera. A czy idzie kupić
    takie urządzenie jakim posługują się mechanicy, no i czy cena jest na
    tyle niska żeby taki zakup do raczej amatorskich zastosowań był opłacalny?

  • 33. Data: 2015-07-22 11:21:17
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-07-18 o 20:41, Shrek pisze:

    > Te chińskie są po 40.
    >
    > Shrek.

    Podobno dzisiaj wszystko jest chińskie... ;-)

  • 34. Data: 2015-07-22 11:22:01
    Od: Trybun <i...@j...ru>

    W dniu 2015-07-20 o 10:19, LordBluzg(R) pisze:

    > Coś sciemniasz. Mi kazde pracuje dobrze. Problem zapewnie nie leży w
    > sprzęcie lecz w ECU i oprogramowaniu. Skoro w tym wątku PYTASZ
    > dlaczego mechanik na laptopie ma "cały samochód" automatycznie
    > udzielasz odpowiedzi że nie masz pojęcia co i dlaczego. Wyjasniać nie
    > zamierzam, są dostępne źródła w necie, wystarczy poczytać i zrozumiec.
    > Bynajmniej, nie jest to wina sprzętu.

    Pisząc o kilkudziesięciu urządzeniach BT nie miałem na myśli ich
    użetności w diagnostyce aut, bo w tym zakresie jeszcze nie testowalem
    ich. Chodziło mi o jakość takiego łącza w laptopach, tabletach,
    słuchawkach, wieży hi-fi i telefonach. I jak się okazuje w każdym z nich
    BT to porażka.

    I dobrze że chociaż nie udajesz mądrego posługując się wiedzą znaleziona
    w necie. Nie takich porad oczekuję.

  • 35. Data: 2015-07-23 00:45:48
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "re" wydumał(a) w wiadomości ID news:mo64s5$abq$1@mx1.internetia.pl

    > All ... OBD2. Ja np mam jakiś podobny do tego, co w OBD2, ale nie ten
    > dokładnie. A czy on obsługuje wszystkie OBD2 to faktycznie mam wątpliwości.

    To jeszcze doinstaluj jakiś czytnik zgodny z netykietą, może odpowiem na Twój problem
    :)

    --
    LordBluzg(R)(TM)
    Get out of the road if you want to grow old.(EUR(TM))

  • 36. Data: 2015-07-23 00:52:24
    Od: LordBluzg(R) <s...@o...com>

    "Trybun" wydumał(a) w wiadomości ID news:55af60ab$0$2190$65785112@news.neostrada.pl
    > Pisząc o kilkudziesięciu urządzeniach BT nie miałem na myśli ich
    > użetności w diagnostyce aut, bo w tym zakresie jeszcze nie testowalem
    > ich.

    Czyli bredzisz.

    > Chodziło mi o jakość takiego łącza w laptopach, tabletach,
    > słuchawkach, wieży hi-fi i telefonach. I jak się okazuje w każdym z nich
    > BT to porażka.

    Najzwyczajniej kłamiesz, lub używasz badziewnego sprzętu. W w/w nie miałem nigdy
    porażki, wiedząc doskonale że BT zapenia dobrą komunikację do 10m (nie przez sciany).

    > I dobrze że chociaż nie udajesz mądrego posługując się wiedzą znaleziona
    > w necie.

    Ty nawet nie sięgasz do netu, tylko do grupy dyskusyjnej. Niestety, nie jestem w
    stanie przekazać Ci większej wiedzy niż poziom elementarza. Najzwyczajniej nie
    ogarniesz. Dowodem są Twoje dotychczasowe dyskusje/wpisy oraz poziom zapytań. Weź
    mnie spląkuj najlepiej, będzie Ci wygodniej :)

  • 37. Data: 2015-07-23 01:35:52
    Od: "re" <r...@r...invalid>

    Użytkownik "LordBluzg(R)"

> [...]
    > wątpliwości.

    To jeszcze doinstaluj jakiś czytnik zgodny z netykietą, może odpowiem na
    Nic nie zamierzam instalować i sram na twoje odpowiedzi. Życie

  • 38. Data: 2015-07-23 09:54:07
    Od: AL <a...@s...tam.pl>

    On 2015-07-22 11:22, Trybun wrote:

> [...]
    > użetności w diagnostyce aut, bo w tym zakresie jeszcze nie testowalem
    > ich. Chodziło mi o jakość takiego łącza w laptopach, tabletach,

    bo do muzyki via BY jest odpowiedni standard:
    http://www.aptx.com/

    Nie ma żadnego problemu w jakości - używam w/w jako przystawki w wieży
    (pliki FLAC wysyłane po BT w standardzie AptX odbierane są bez żadnego
    'ale'). Resztę sobie dogoogluj sam.

    I jak się okazuje w każdym z nich
    > BT to porażka.

    widocznie używasz nędznej jakości odbiorników/nadajników.

    W w tym wątku była mowa o połączeniach z modułem ODBT po BT - tu teżź
    nie ma żadnego problemu - działa jak ma działać.