  • 11. Data: 2010-05-14 20:33:50
    Temat: Re: ELBLĄG - droga donikąd ;)
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com>

    W dniu 2010-05-14 11:59, Michail pisze:
    (...)
    > Tak jak kolega pisał - ma tam być dzielnica przemysłowa. Elbląg to
    > dziwne miasto, najpierw wybudowali drogę i czekają na inwestorów.
    > Wszędzie indziej jest odwrotnie.

    Nieprawda - wszędzie gdzie ludzie myślą (nie tylko o sobie) tak jest.
    Jak wiem, że w Polsce to niepopularne, ale po tej lepszej stronie
    naszych granic to oczywiste.

    --
    Jutro to dziś - tyle że jutro.

  • 12. Data: 2010-05-14 21:05:17
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Grejon pisze:

    > To to pikuś. W Płocku most zbudowali a zapomnieli o dojazdach, ale chyba
    > niedawno dobudowali. :)

    A w Wąchocku wybudowali nawet i z dojazdami. Ale wzdłuż rzeki. ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 13. Data: 2010-05-14 21:38:55
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl>

    On Fri, 14 May 2010 20:11:44 +0200, Rafa?Grzelak wrote:
    >Widac tylko w Elblagu mysla.
    >Wszedzie indziej ludzie bujuda domy, wykanczaja je, zamieszkuja w
    >nich... i przez dlugie lata dojezdzaja jakas droga gruntowa albo z plyt
    >betonowych.

    I buduja szamba, bo kanalizacja bedzie za 10 lat ..

    J.

  • 14. Data: 2010-05-14 21:49:40
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > Wytłumaczy ktoś prostakowi, dokąd prowadzi droga, której nie ma w AM ...
    > ładna piękna, lekko pod górę ... robotnicy robią aż miło ... na lewo łąka,
    > na prawo łąka , żadnych zabudowań ... i może tak z 2 km ... nagle - kończy
    > się rondem na którym można tylko zawrócić. W okolicy brak zabudowań :)

    Tam jest taka tradycja budowy dróg do nikąd. Jedną z pierwszych dróg "S" w
    Polsce zrobiono z Elbląga do granicy z obwodem kaliningradzkim po śladzie
    autostrady Berlin - Królewiec. W dzisiejszej geopolityce jeżdżą nią 2
    samochody na godzinę. Za to na dwupasmówkę z Elbląga do Gdańska wyliczono,
    że nie ma uzasadnienia i wymyślono jakieś gówno z wysepkami, mijankami,
    podwójnymi ciągłymi, migającymi znakami i generalnie wszelkimi możliwymi
    rozwiązaniami uniemożliwiającymi wjechanie na drogę, wyłączenie mózgu,
    wbiciu 110 km/h na tempomacie i znalezieniu się za pół godziny w sąsiednim
    mieście.

    Osoby z oddziału GDDKiA odpowiedzialnego za projekt S7 na odcinku Elbląg -
    Gdańsk powinny być zakute w dyby gdzieś w centrum Elbląga i oddane na pastwę
    mieszkańców - szczególnie tych dojeżdżających do pracy w 3City.

  • 15. Data: 2010-05-15 08:11:05
    Od: Grejon <g...@i...pl>

    Marcin "Kenickie" Mydlak pisze:

    > A w Wąchocku wybudowali nawet i z dojazdami. Ale wzdłuż rzeki. ;)

    Nie w Wąchocku tylko Warszawie. I nie most tylko tunel :)

    Mazda 6 2.0 "parafinka" Kombi

  • 16. Data: 2010-05-15 16:37:06
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    Grejon pisze:

    > Nie w Wąchocku tylko Warszawie. I nie most tylko tunel :)

    I nie wybudowali a podsowiecili? :>

  • 17. Data: 2010-05-15 20:09:12
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2010-05-14 21:49, Przemek V pisze:

    > Osoby z oddziału GDDKiA odpowiedzialnego za projekt S7 na odcinku Elbląg -
    > Gdańsk powinny być zakute w dyby gdzieś w centrum Elbląga i oddane na pastwę
    > mieszkańców - szczególnie tych dojeżdżających do pracy w 3City.

    A tu się też głowiłem, co za imbecylizm ... dywanik śliczniutki
    miejscami, i tam gdzie ładniejszy dywanik - więcej zasiek ...
    brakowało mi progów zwalniających i murów zamiast podwójnej
    ciągłej :)

    6008

  • 18. Data: 2010-05-16 01:01:09
    Od: "Przemek V" <m...@p...onet.naszaojczyzna>

    > A tu się też głowiłem, co za imbecylizm ... dywanik śliczniutki miejscami,
    > i tam gdzie ładniejszy dywanik - więcej zasiek ... brakowało mi progów
    > zwalniających i murów zamiast podwójnej ciągłej :)

    To jest temat dla prokuratora. W Elblągu pracy za dużo nie ma i zamiast
    ułatwić dojazdy do Gdańska to wywalono kupę kasy na jakiś koszmar, którym
    jazda jest bardziej uciążliwa niż w 92 roku. Za to każda chałupa, która jest
    przywyczajona do hałasu z drogi odkąd tygrysy jechały nią na front
    białoruski dostała nagle plastikową ścianę za oknem.

  • 19. Data: 2010-05-17 17:42:46
    Temat: Re: ELBL
    Od: BQB <a...@a...spamowy.com.invalid>

    Przemek V pisze:

> [...]
    > Polsce zrobiono z Elbląga do granicy z obwodem kaliningradzkim po śladzie
    > autostrady Berlin - Królewiec. W dzisiejszej geopolityce jeżdżą nią 2

    W lipcu zaczyna działać przejście graniczne Grzechotki.

> [...]
    > rozwiązaniami uniemożliwiającymi wjechanie na drogę, wyłączenie mózgu,
    > wbiciu 110 km/h na tempomacie i znalezieniu się za pół godziny w sąsiednim

    To fakt, dwupasmówka powinna być, ale jak zrobią, to pewnie zepsują, co
    zjazd, będzie ograniczenie do 70 jak na obwodnicy Elbląga.
    A potem będą przerabiać - 3 lata temu zrobiono most nad rzeką i zjazd z
    tego mostu na Malbork, teraz to rozwalili do zera i robią go jeszcze
    raz, a był nówka blaszka.

    > Osoby z oddziału GDDKiA odpowiedzialnego za projekt S7 na odcinku Elbląg -
    > Gdańsk powinny być zakute w dyby gdzieś w centrum Elbląga i oddane na pastwę
    > mieszkańców - szczególnie tych dojeżdżających do pracy w 3City.

    Może to zachęta do korzystania z autostrady :P