  • Data: 2010-10-06 19:46:40
    Temat: EAN13 + EAN5 nie czyta się.
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    Witam.

    Mam kod paskowy składający się z EAN13 i suplementu obok EAN5. W EAN5
    jest bardzo wazna informacja ktora chce odczytac.

    Mam dwa czytniki[*]. Obydwa czytniki oraz skaner online
    (www.onlinebarcodereader.com ) po przedstawieniu im obydwu kodów (osobno
    i jednocześnie) widzą tylko EAN13. Skanowanie tylko EAN5 nic nie daje,
    nie jest widoczny.

    Pytanie:

    Czy przeciętny czytnik kodów paskowych:

    a) potrafi czytac EAN13 z sumplementem EAN5 ?

    b) czyta je domyslnie czy nalezy to dokonfigurować?

    Wiem ze to wróżenie ze szklanej kuli, ale może jest jakiś zakaz
    domyslnego czytania sumplementu i chodzi mi wlasnie o informację czy mam
    kombinowac w tym kierunku.

    [*] Metrologic MS951 i Zebex Z-3080.