  • 1. Data: 2010-06-21 10:09:16
    Temat: E72 konfiguracja
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    Witam,
    mam problem z konfiguracją maila na E72. Mogę korzystać z konfiguratora,
    klepać ustawienia kont mailowych w gmailu, onecie, innych a na koniec efekt
    jest zawsze ten sam - brak aktywnych kont e-mail....
    Instrukcja jest jak najbardziej lakoniczna, jak zresztą w każdym innym
    temacie.
    Czy jest gdzieś strona, gdzie ktoś wyłuszczył łopatologicznie jak
    konfigurować te i inne rzeczy w takich urządzeniach jak E71/72? Podobnie nie
    potrafię poradzić sobie z konfigurowaniem połączeń internetowych. Mam
    ustawione domowe WiFi i chciałbym, żeby właśnie z tego połączenia telefon
    korzystał w pierwszej kolejności. A tu i tak, z uporem maniaka, Nokia pakuje
    się w usługi blueconnectowe i inne erowe.
    Czy tak, jak powiedziałem, łopatologicznie, można gdzieś coś namierzyć? Będę
    wdzięczny...

    pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-06-21 18:01:01
    Temat: Re: E72 konfiguracja
    Od: "Tequila" <n...@m...pl>

    Użytkownik "CeSaR" <a...@m...com> napisał w wiadomości grup
> [...]
    > pakuje się w usługi blueconnectowe i inne erowe.
    > Czy tak, jak powiedziałem, łopatologicznie, można gdzieś coś namierzyć?

    Zaktualizuj mu oprogramowanie

  • 3. Data: 2010-06-23 11:22:12
    Od: "CeSaR" <a...@m...com>

    > Zaktualizuj mu oprogramowanie

    Ma chyba najnowsze, przynajmniej Ovi nowszego nie znajduje.

    pzdr

  • 4. Data: 2010-06-24 14:11:29
    Od: "Pan Łoś" <b...@n...pl>

> [...]
    > efekt jest zawsze ten sam - brak aktywnych kont e-mail....
    > Instrukcja jest jak najbardziej lakoniczna, jak zresztą w każdym innym

    Do maila jeszcze się nie zabierałem, ale masz rację, instrukcja obsługi jest
    kretyńska. Po załadowaniu punktów dostępu z Plusa, ciągle wybiera mi
    domyślnie INTERNET_GPRS zamiast WIFI, które mu podałem jako "priorytet 1".
    Jak wchodzę do opcji internetowych ponownie, na priorytecie 1 jest znów
    Plus. Dramat!