eGospodarka.plGrupypl.misc.telefonia.gsmE51+Play: Informacja o nieodebranym połączeniu i wybór numeru › E51+Play: Informacja o nieodebranym połączeniu i wybór numeru
    From: Gadacz <j...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.telefonia.gsm
    Subject: E51+Play: Informacja o nieodebranym połączeniu i wybór numeru
    Date: Fri, 28 Aug 2009 04:14:08 -0700 (PDT)

    Mam Nokię E51 w Play i następujący problem.

    Jeżeli w trakcie gdy nie mam zasięgu, ktoś próbuje się ze mną połączyć
    (pocztę mam wyłączoną), to po odzyskaniu zasięgu na mojej nokii e51
    pojawia się informacja (nie jest to sms, tylko informacja u dołu
    ekranu), że numer ten i ten, próbował się ze mną połączyć o tej i o
    tej godzinie.

    Niestety nie mogę wybrać tego numeru gdyż informacja jest
    "nieedytowalna", jedyna opcja w niej to "Wyjdź". Dlatego żeby wybrać
    numer (de facto sprawdzić kto dzwonił) muszę albo go zapamiętać albo
    przepisać a następnie wklepać z klawiaturki, co jest dosyć uciążliwe

    Nie znacie jakiegoś softu ew. innego rozwiązania żebym mógł wybrać ten
    numer?