  • 1. Data: 2009-10-03 20:11:29
    Temat: Dziwny odstęp pod ostatnim divem przed body
    Od: hazet <h...@n...pl>

    Witam, mam sobie taki oto kod.
    footer ma w css

    width: 100%;
    min-height: 300px;

    Zgodnie z zapełnianiem strony, stopka powinna byc na samym dole,
    niestety tak nie jest i jest przerwa ok 10-20 px między stopką a
    całkowitym dołkiem przez co widać tło body.

  • 2. Data: 2009-10-03 20:17:09
    Temat: Re: Dziwny odstęp pod ostatnim divem przed body
    Od: hazet <h...@n...pl>

    hazet pisze:
> [...]
    > niestety tak nie jest i jest przerwa ok 10-20 px między stopką a
    > całkowitym dołkiem przez co widać tło body.

    okazało się, że w kodzie był myślnik za jakimś divem który rozpychał tą
    dziure, usunąłem , ff, ie ok ale w operze jest nadal chociaż mniejsza
    niż była ale jest, bez powodu :/

  • 3. Data: 2009-10-03 21:32:17
    Od: S <a...@a...abc>

    Dnia Sat, 03 Oct 2009 22:17:09 +0200, hazet napisał(a):

    > okazało się, że w kodzie był myślnik za jakimś divem który rozpychał tą
    > dziure, usunąłem , ff, ie ok [...]

    I to Ci jeszcze nie uzmysłowiło jaką głupotą jest w tego typu przypadkach
    proszenie o pomoc bez wklejania linka do problemu?

  • 4. Data: 2009-10-04 12:18:58
    Od: Paweł Piskorz <n...@p...nie?>

    hazet wrote:
    > Zgodnie z zapełnianiem strony, stopka powinna byc na samym dole,
    > niestety tak nie jest i jest przerwa ok 10-20 px między stopką a
    > całkowitym dołkiem przez co widać tło body.

    html, body { padding:0; margin:0; }