  • 1. Data: 2011-10-11 13:41:48
    Temat: Dziwne poziomy cen???
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Jak to jest bo nie kumam o co kaman:)
    w tej samej cenie
    4 rdzenie I7
    17 cali
    2 lata gwarancji

    http://www.komputronik.pl/product/108252/Laptopy/Lap
    topy_notebooki_/DELL_Studio_1747_i7_740QM_-_ATI_HD_5
    60v_-_4GB_-_320GB_-_W7HP_zielony.html
    czyli
    http://tinyurl.com/3ro4r3v

    2 rdzenie I3
    15"
    1rok gwarancji
    z tym, że tu W7 PRO
    http://www.komputronik.pl/product/131575/Laptopy/Lap
    topy_notebooki_/HP_ProBook_6560b_LG650EA_.html
    czyli
    http://tinyurl.com/3rmryqd

    Na szybko patrzyłem ...i się dziwię
    gdyby ta 17 była 15 ką...

    Artur(m)

  • 2. Data: 2011-10-11 14:19:33
    Temat: Re: Dziwne poziomy cen???
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-10-11 15:41, Artur(m) wrote:
    > Jak to jest bo nie kumam o co kaman:)

    Nie podajesz cen i roznic i wątpliwości, wiec tylko poinforumje odnosnie
    komputronika (a też generalnie rynku)
    a) wchodzisz z serwisu cena A
    b) wchodzisz np. z ceneo - cena B

    Cena to wartosc zupelnie dowolna, wiec co ma kamać?

  • 3. Data: 2011-10-11 18:31:46
    Od: Szyk <s...@o...pl>

    W dniu 2011-10-11 15:41, Artur(m) pisze:
> [...]
    > 2 lata gwarancji
    >
    > http://www.komputronik.pl/product/108252/Laptopy/Lap
    topy_notebooki_/DELL_Studio_1747_i7_740QM_-_ATI_HD_5

    Do tego lepszy dysk: 7,2k obrotów. Do tego segment: Uniwersalny
    Biznesowy. Do tego firma HP a nie Dell (jednak nie wiem która jest lepsza).

  • 4. Data: 2011-10-12 07:06:22
    Od: Marx <M...@n...com>

    On 11.10.2011 16:19, Rafał Łukawski wrote:

    > Nie podajesz cen i roznic i wątpliwości, wiec tylko poinforumje odnosnie
    > komputronika (a też generalnie rynku)
    > a) wchodzisz z serwisu cena A
    > b) wchodzisz np. z ceneo - cena B
    poważnie cena tego samego towaru jest różna w zależności od referera? i
    takie coś jest dozwolone?
    Marx

  • 5. Data: 2011-10-12 10:39:59
    Od: "Artur\(m\)" <m...@i...pl>

    Użytkownik "Szyk" <s...@o...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Do tego lepszy dysk: 7,2k obrotów. Do tego segment: Uniwersalny Biznesowy.
    > Do tego firma HP a nie Dell (jednak nie wiem która jest lepsza).

    Rok gwarancji (HP) w stosunku do 2lat Dell to chyba sugeruje,
    że HP boi się dłużej "gwarantować" aby nie zbankrutować
    Gdyby w tej samej cenie Dell był 15"
    to już bym leciał do sklepu:).

    Artur(m)

  • 6. Data: 2011-10-12 16:03:16
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    > poważnie cena tego samego towaru jest różna w zależności od referera? i
    > takie coś jest dozwolone?

    Tak, kiedys ze znajomymi (z 1 mies temu) sprawdzalismy.
    Czy dozwolone, w przypadku swobody gospodarczej tak, ale nie wiem czy
    jakies socjalistyczne ograniczenia nie wplywaja na rynek konsumencki.

  • 7. Data: 2011-10-12 16:26:12
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

    Użytkownik "Artur(m)" <m...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Rok gwarancji (HP) w stosunku do 2lat Dell to chyba sugeruje,
    > że HP boi się dłużej "gwarantować" aby nie zbankrutować

    Kolejna duża firma w której pracuję i są same Delle. HP z którymi miałem
    styk jakoś rozlatywały się dość szybko, m/in mój poszedł na przemiał i
    zamieniłem na Della Inspirona 17
    Mam też starego Della C640, bo ma port RS232 a potrzebuję, i do dziś sobie
    świetnie radzi.
    Za to stara dobra drukarka HP LJ6P do dziś pracuje.

    Pozdrawiam.

    --
    Irokez

  • 8. Data: 2011-10-12 19:12:39
    Od: Piotr Rezmer <p...@e...net.pl>

    Marx pisze:

    > poważnie cena tego samego towaru jest różna w zależności od referera? i
    > takie coś jest dozwolone?

    W przypadku Komputronika oferty na Ceneo odnoszą do sklepu
    internetowego. Nie ma wtedy możliwości odbioru osobistego w salonie i do
    ceny należy obowiązkowo doliczyć przesyłkę.

    --
    pozdrawiam
    Piotr

  • 9. Data: 2011-10-12 22:11:11
    Od: Maciej Bojko <m...@g...com>

    On Wed, 12 Oct 2011 09:06:22 +0200, Marx <M...@n...com> wrote:

    >poważnie cena tego samego towaru jest różna w zależności od referera?
    >i takie coś jest dozwolone?

    Tak mi się skojarzyło...
    http://www.triptouch.com/argentina/buenos-aires/phot
    os/4344