  • 1. Data: 2009-04-03 14:31:35
    Temat: Dziwne adresy stron odsyłających w statystykach
    Od: vcore <mail*TNIJ*@vcore.pl>

    Witam,

    Jakis czas temu postanowilem monitorowac ruch na mojej stronie, i w tym
    celu skorzystalem z darmowych uslug jakie oferuje stat24.pl od dluzszego
    czasu obserwuje dziwne wizyty w których w polu 'strona odsyłająca'
    widnieja zupełnie nieznane mi witryny typu eroswitch.com czy
    godlikeproductions.com - niemam zupelnie pomysłu w jaki sposob mogl sie
    tam znalesc odnosnik do mojej strony - dodam ze nie korzystam korzystam
    z zadnych uslug reklamowych typu adsense, prawie wszystkie te 'dziwne'
    wizyty pochodza z niemiec

    Pozdrawiam,
    --
    Leechme - Katalog Galerii Flash & CSS - http://leechme.pl