  • 1. Data: 2013-02-18 11:25:30
    Temat: Dziękuję za "papier kredowy" :)
    Od: "Anerys" <s...@s...pl>

    Czółko!
    Dziękuję za wszystkie wypowiedzi jwt, były dla mnie cenne, wykorzystam je z
    wdzięcznością. Może nie teraz, bo na razie nie kroi mi się robienie płytki,
    chciałem po prostu być sensownie gotowy, gdy taka okoliczność się nadarzy.
    Zyskałem znacznie więcej, niż przeczesując odpowiedzi wujka Gugla - były
    konkretniejsze, bez szumu informacyjnego coraz bardziej obecnego w takich
    serwisach. Nie zamykam ostatecznie tematu, gdyż nie mogę przewidzieć, co się
    urodzi, jak podejmę temat. Jak będzie potrzeba, a wujek G. znów zanadto
    zaszumi, ośmielę się pokornie zapytać :) Oczywiście, jeśli ktoś w tzw.
    "międzyczasie" coś podrzuci, nie pogniewam się :)
    Jeszcze raz dziękuję wszystkim :)